The Mart: Οι επιδόσεις και οι επενδύσεις της θυγατρικής του ομίλου Σκλαβενίτη
Οι συνολικές επενδύσεις κατά το 2022 ανήλθαν σε 110,7 εκατ. ευρώ
Οι πωλήσεις της χονδρεμπορικής αλυσίδας του ομίλου Σκλαβενίτη, The Mart, ξεπέρασαν το 2022 τα 407,142 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 18,9% έναντι του 2021.
Η εταιρεία κατά το 2022 είχε 13 υποκαταστήματα (Κηφισό, Παλλήνη, Αργυρούπολη στην Αττική, Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης, Βόλο, Εγνατία Θεσσαλονίκης, Ιωνία Θεσσαλονίκης, Ξάνθη, Λάρισα, Χανιά Κρήτης, Καλαμάτα και Ιωάννινα). Όπως επισημαίνεται η MART αντιμετώπισε με επιτυχία τις προκλήσεις και τους κινδύνους του 2022, μετά την πλήρη επαναλειτουργία του κλάδου της εστίασης και την ανάπτυξη της τουριστικής αγοράς που επηρέασαν θετικά τις εργασίες της, με την επίτευξη μεταξύ άλλων σημαντικής διεύρυνσης της πελατειακής βάσης.
Κατά συνέπεια, όπως σημειώνεται, η άνοδος του κύκλου εργασιών και η αποτελεσματική παρακολούθηση του κόστους λειτουργίας αντιμετώπισαν με επιτυχία τις αρνητικές συνέπειες από τις διαταράξεις της εφοδιαστικής αλυσίδας και τις πληθωριστικές πιέσεις στα κόστη των εμπορευμάτων που μετακυλήθηκαν μόνο μερικώς στις τελικές τιμές των προϊόντων.
Τα μικτά της κέρδη ξεπέρασαν τα 83,279 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 18,5%, τα κέρδη προ φόρων τα 14 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 71,01% και τα καθαρά κέρδη τα 10,818 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 69,64%.
Επενδύσεις 110,7 εκατ. ευρώ
Μέσα στο 2022 η εταιρεία προχώρησε στην αγορά των ακινήτων εννέα καταστημάτων συνολικής επιφάνειας 102.000 τ.μ., καθώς και δύο ακόμα βιομηχανικών ακινήτων συνολικής επιφάνειας 20.000 τ.μ. περίπου, με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη και ενίσχυση της θέσης της στην αγορά.
Επίσης συνεχίστηκαν οι επενδύσεις σε ψυκτικές εγκαταστάσεις, και εξεδόθησαν οι άδειες για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σε οκτώ καταστήματα, με στόχο τη μείωση της επίπτωσης της αύξησης του κόστους της ενέργειας στα αποτελέσματα, καθώς και την υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών.
Οι συνολικές επενδύσεις κατά το 2022 για αγορές ακινήτων, ανακαινίσεις καταστημάτων και ψυκτικές εγκαταστάσεις, ανήλθαν σε 110,7 εκατ. ευρώ. Οι εκτιμήσεις για το 2023 αφορούν στη διατήρηση ικανοποιητικής κερδοφορίας, κυρίως λόγω της αναμενόμενης ενίσχυσης της τουριστικής κίνησης και παρά τη σημαντική αύξηση του κόστους λειτουργίας. Για το σκοπό αυτό σε συνεργασία με τοπική εταιρεία διανομής, ξεκίνησε η πλήρης κάλυψη της αγοράς της Πάρου, ενώ παράλληλα ενισχύθηκε το δίκτυο των πωλητών στις υπόλοιπες Κυκλάδες.
Επιπλέον από τις 01.06.2023 λειτουργεί το νέο Κέντρο Διανομής στην Τρίπολη σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 3.200 τ.μ.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις