Η Coca Cola Τρία Έψιλον ενισχύει το χαρτοφυλάκιο των ανθρακούχων προϊόντων

Της Ρομίνας Νικηφόρου

Aπό τις αρχές Μαρτίου τίθεται και επίσημα σε ισχύ η συμφωνία με την Τhree Cents, την εταιρεία των premium mixers, όπως έχει γνωστοποιήσει κατά την πρόσφατη HORECA η Coca Cola Τρία Έψιλον, που πλέον αναλαμβάνει τη διανομή τους στην αγορά.

Υπενθυμίζεται ότι τον Αύγουστο του 2022, ανακοινώθηκε από την εταιρεία η εξαγορά, μέσω της 100% θυγατρικής της CC Beverages Holdings II, της εταιρείας ESM Effervescent Sodas Management Limited (Three Cents), θυγατρικής κατά 100%. Η μεταβίβαση της Three Cents ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο, έναντι συνολικού τιμήματος 45,9 εκατ. ευρώ.

Με την κίνηση αυτή η Coca Cola Τρία Έψιλον ενισχύει το χαρτοφυλάκιο των ανθρακούχων προϊόντων ενώ με την προσθήκη αυτής της superpremium μάρκας απευθύνεται σε ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα καταναλωτικών προτιμήσεων. Σημειώνεται πως η Τhree Cents διαθέτει portfolio 15 κωδικών που καλύπτει τις τρεις βασικές κατηγορίες: sodas, tonics, zeros.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συμφωνία προβλέπει πως η ιδρυτική ομάδα αποτελούμενη από τους Γιώργο Μπάγκο, Δημήτρη Νταφόπουλο, Γιώργο Τσιρίκο και Βασίλη Καλαντζή, παραμένει στην εταιρεία και θα συνεχίσει να προωθεί τη μάρκα.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στη HORECA, η Αθηνά Ποπώφ, Coffee, Pr. Spirits & Snacks Business Director της CocaCola Τρία Έψιλον, δήλωσε: «Τα Three Cents αποτελούν μία ιδιαίτερα αγαπητή μάρκα του Έλληνα καταναλωτή, προσφέροντας σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Ενώνοντας τις ισχυρές εμπορικές μας δυνατότητες με την επιχειρηματική τεχνογνωσία της ομάδας Three Cents, φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια ισχυρή συνεργασία που θα μας τοποθετήσει ακόμα καλύτερα στην κατηγορία ανθρακούχων προϊόντων για ενήλικες – μία κατηγορία που αποτελεί σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης του 24/7 χαρτοφυλακίου μας».

Από την πλευρά του ο Γιώργος Μπάγκος συνιδρυτής της Three Cents δήλωσε: «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που τα Three Cents εντάσσονται στο χαρτοφυλάκιο της CocaCola Τρία Έψιλον, καθώς μας δίνεται η ευκαιρία να συνεργαστούμε με την κορυφαία εταιρεία του κλάδου στην Ελλάδα. Στόχος μας είναι να μεγαλώσει το αποτύπωμα μας, ενώ δεσμευόμαστε πως θα συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να δημιουργούμε καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα που θα προσφέρουν έμπνευση, καλύπτοντας τις ανάγκες καταναλωτών και επαγγελματιών».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις