Στόχος της εταιρείας είναι οι εξαγωγές να αποτελούν το 50% του τζίρου της

Σε 42 χώρες σε όλο τον κόσμο εξάγονται τα προϊόντα της εταιρείας Trikalinos, γνωστής για το Αυγοτάραχό της, στη μεταποίηση και εμπορία του οποίου δραστηριοποιείται από το 1856.

«Από τις βασικές επιδιώξεις μας είναι η συνεχής επένδυση στην έρευνα, η επιμονή και η αφοσίωση μας στην ανάδειξη του γαστρονομικού και διατροφικού πλούτου των προϊόντων μας. Το διατροφικό προφίλ του Trikalinos Αυγοτάραχο, οι συνεργασίες με καταξιωμένους σεφ αλλά και η παρουσία μας σε περισσότερες από 40 χώρες, πολλές από τις οποίες είναι ιδιαίτερα απαιτητικές, αποτελούν κινητήριο δύναμη για τη συνεχή εξέλιξη της εταιρείας μας» σημείωσε ο Πρόεδρος της εταιρείας Trikalinos, Ζαφείρης Τρικαλινός κατά τη διάρκεια κοινής εκδήλωσης με την Ποτοποιία Βαρβαγιάννη.

«Απόδειξη των παραπάνω είναι η συνεχής έρευνα και βελτίωση των υπαρχόντων προϊόντων μας καθώς και η ανάπτυξη νέων που θα λανσαριστούν σύντομα στην αγορά» σημείωσε ο Πρόεδρος της εταιρείας Trikalinos, Ζαφείρης Τρικαλινός.

Σύμφωνα με τον κ. Τρικαλινό, από τον τζίρο των 2 εκατ. ευρώ της εταιρείας το 40% προέρχεται από τις εξαγωγές ενώ στόχος είναι να αποτελούν το 50% καθώς κινούνται διαρκώς ανοδικά.

Σημειώνεται ότι με το πέρασμα των χρόνων, με αφοσίωση και μεράκι στην παραγωγή ενός άρτιου ποιοτικά και γευστικά προϊόντος, η εταιρεία Trikalinos βελτιώνει συστηματικά την παραγωγική διαδικασία του αυγοτάραχου διατηρώντας αναλλοίωτα τα διατροφικά του χαρακτηριστικά. Επίσης, το διατροφικό προφίλ του Αυγοτάραχου Trikalinos έχει αποτελέσει μελέτη περίπτωσης ερευνών Πανεπιστημίων και Επιστημονικών περιοδικών ανά τον κόσμο.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις