Βίκος: Είσοδος στο HoReCa με επένδυση 22 εκατ. ευρώ σε νέα μονάδα
Η νέα επένδυση ανοίγει τον δρόμο για την είσοδο στην αγορά ΗoReCa.
Νέα επένδυση ύψους 22 εκατ. ευρώ σε νέα μονάδα παραγωγής και εμφιάλωσης αναψυκτικών στο Καλπάκι Ιωαννίνων, υλοποίησε η Βίκος με την οποία «ανοίγει» ο δρόμος για την είσοδό της στην αγορά HoReCa.
Η εταιρεία πρόσθεσε δύο γραμμές για συσκευασίες από γυαλί και αλουμίνιο και όπως ανέφερε ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Sales & Marketing Director της ΒΙΚΟΣ Α.Ε κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης, για τη γυάλινη συσκευασία η παραγωγική δυναμικότητα φτάνει τις 20.000 φιάλες την ώρα και για την αλουμινένια συσκευασία τις 42.000 φιάλες την ώρα. Με τις νέες premium συσκευασίες στα αναψυκτικά η εταιρεία θα εισέλθει στην αγορά HοReCa στην οποία έως τώρα δεν έχει παρουσία.
Συνολικά την τελευταία επταετία η εταιρεία έχει προχωρήσει σε επενδύσεις 47 εκατ. ευρώ ενώ ο κύκλος εργασιών της το 2021 διαμορφώθηκε στα 91 εκατ. ευρώ και φέτος αναμένεται αυξημένος κατά 18-20%.
Πρωτιά στο νερό, σημαντική ανάπτυξη στα αναψυκτικά
Η Βίκος αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην πρώτη θέση με μερίδιο 17,1% στην κατηγορία του νερού. Με τα βάση τα στοιχεία που παρέθεσε ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, σε μία αγορά που «ανεβαίνει» κατά 2,1% σε ετήσια βάση η Bίκος αναπτύσσεται κατά 7,4% μονάδες.
Στην κατηγορία των αναψυκτικών, όπου το brand Bίκος εισήλθε το 2014 με αναψυκτικά που έχουν ως βάση το φυσικό μεταλλικό νερό, έχει μερίδιο 7,1%.
«Πρόκληση» θεωρείται η κατηγορία της cola όπου η Βίκος βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην τρίτη θέση στην αγορά με μερίδιο 6,4% και ανάπτυξη 8,5%. Την άνοιξη του 2021 λανσαρίστηκε μάλιστα και η Βίκος Cola Zero, η οποία ήδη έχει καταφέρει να συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη της Βίκος Cola.
Στην πορτοκαλάδα, το brand Βίκος βρίσκεται στην τρίτη θέση, με μερίδιο 9,3% ενώ και στη λεμονάδα, έχει περάσει στην τρίτη θέση με μερίδιο 11,5% καταγράφοντας επίσης σημαντική ανάπτυξη.
Ως «αιχμή του δόρατος για τη νέα επένδυση» χαρακτήρισε ο Κωνσταντίνος Σεπετάς το Βίκος Pink Grapefruit, το οποίο λανσαρίστηκε τον Μάρτιο του 2022, καθώς όπως εξήγησε είναι αμιγώς, ένα προϊόν που καταναλώνεται στην εστίαση και συνδυάζεται με αλκοολούχα ποτά. Η Βίκος μάλιστα έπειτα από λίγους μήνες παρουσίας στην αναπτυσσόμενη αυτή κατηγορία βρίσκεται στην τρίτη θέση με μερίδιο 12,3% και εκτιμάται ότι ως το τέλος του έτους θα βρεθεί στη δεύτερη.
30 χρόνια Βίκος
Η Βίκος συμπλήρωσε φέτος 30 χρόνια λειτουργίας, με τον κ. Πέτρο Σεπετά ο οποίος μαζί με τη σύζυγό του, τη σύζυγό του Ελένη Θεοχάρη ίδρυσαν την εταιρεία, να θυμάται ότι όταν έλαβαν την απόφαση αυτή «κάποιο στέλεχος μεγάλης πολυεθνικής μου είπε: καλά πού πας να τα βάλεις με την Pepsi, η οποία ήταν το νούμερο ένα στο νερό τότε».
Ωστόσο 30 χρόνια μετά, η Βίκος είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα μετά την 3Ε. Στο τιμόνι της βρίσκεται πια η νέα γενιά της οικογένειας, οι τρεις γιοι των ιδρυτών της, ο Κωνσταντίνος, ο Ρηγίνος και ο Παύλος.
Η Βίκος διαθέτει 4 εργοστάσια που εμφιαλώνουν νερό και παράγουν αναψυκτικά, την Petcom Plastics, που παράγει προπλάσματα φιαλών από PET και πώματα και 2 logistics center στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Συνολικά έχει 32 γραμμές παραγωγής, συνολικής δυναμικότητας 421.000 φιαλών την ώρα και απασχολεί 449 εργαζόμενους.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις