Βίκος: Νέα επένδυση 6 εκατ. στα μη αποσπώμενα καπάκια – Τα επόμενα σχέδια
Η εντυπωσιακή ανάπτυξη του Βίκος Pink Grapefruit και τα πλάνα για νέα λανσαρίσματα
Επένδυση ύψους 6 εκατ. ευρώ πραγματοποίησε η εταιρεία Βίκος για την εφαρμογή μη αποσπώμενου καπακιού στα αναψυκτικά της.
Η επένδυση περιλαμβάνει τη νέα state – of –the – art γραμμή παραγωγής στην Petcom Plastics στη BΙ.ΠΕ Ιωαννίνων, η οποία με την προσθήκη αυτή διαθέτει πλέον 18 γραμμές παραγωγής, καθώς και την αναβάθμιση δύο γραμμών στο εργοστάσιο παραγωγής αναψυκτικών KRONES στο Καλπάκι Ιωαννίνων.
Σημειώνεται πως το συνολικό ύψος των επενδύσεων της Βίκος την περίοδο 2021-2023 φτάνει τα 28 εκατ. ευρώ με την εταιρεία πρόσφατα να έχει εγκαινιάσει τη νέα γραμμή παραγωγής στο Καλπάκι, μία επένδυση ύψους 22 εκατ. ευρώ.
Η νέα καμπάνια της Βίκος έχει κεντρικό σύνθημα: «Μην το σπας… το καπάκι» και κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Chief Marketing Officer της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων Α.Ε, επεσήμανε πως στον σχεδιασμό είναι το αποσπώμενο καπάκι να εφαρμοστεί ενδεχομένως από τον επόμενο χρόνο και στο εμφιαλωμένο νερό, πέραν των αναψυκτικών.
Έχοντας ενσωματώσει νέες τεχνικές στη διαδικασία παραγωγής, με στόχο τη μείωση του πλαστικού στο περιβάλλον, η Βίκος γίνεται η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί το τελευταίας τεχνολογίας GME 30/40 μη αποσπώμενο καπάκι, ενισχύοντας έτσι την διαδικασία της ανακύκλωσης. Το νέο καπάκι αποτελεί custom σχέδιο, αποτέλεσμα εσωτερικού R&D που διήρκησε έναν χρόνο και εγγυάται καλύτερο performance καθώς μπορεί να ανοιγοκλείσει έως και 100 φορές χωρίς να υποστεί αλλοίωση.
Παράλληλα διαθέτει και λιγότερο πλαστικό κατά 35%, από 2,85 γρ. σε 1,85 γρ. Την ίδια στιγμή αυξάνεται η παραγωγική δυναμικότητα των μονάδων της Βίκος, η οποία μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 92,571 πώματα σε μία ώρα.
Η ανάπτυξη του Βίκος Pink Grapefruit και λανσαρίσματα νέων κωδικών
Η Βίκος πριν από έναν χρόνο μπήκε στην κατηγορία του pink grapefruit, η οποία θεωρείται ιδιαίτερα αναπτυσσόμενη στην αγορά λανσάροντας το Βίκος Pink Grapefruit . Σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο κ. Σεπετάς μέσα σε έναν χρόνο, το προϊόν κατάφερε να καταγράψει διψήφιο μερίδιο, καταλαμβάνοντας τον Ιανουάριο του 2023 τη δεύτερη θέση με μερίδιο 18,6% στο σύνολο της αγοράς.
Στα πλάνα της εταιρείας, όπως επεσήμανε ο Κωνσταντίνος Σεπετάς είναι ακόμη και εντός του 2023, το λανσάρισμα και νέων κωδικών καθώς και νέες γεύσεις σε προϊόντα της Βίκος.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις