Wolt: Επένδυση με νέο support hub – Ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της στη Θεσσαλονίκη
Tο δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων της εταιρείας στην πόλη μεγαλώνει συνεχώς, φτάνoντας σήμερα τα 1.500 venues Θεσσαλονίκη
Στη δημιουργία νέου Support Hub στην πόλη της Θεσσαλονίκης προχώρησε η Wolt δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στην πόλη και εδραιώνοντας ακόμα πιο δυναμικά την παρουσία της με νέα γραφεία, αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού, με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και περαιτέρω επέκταση του δικτύου των συνεργαζόμενων καταστημάτων.
Συγκεκριμένα, το support hub στεγάζεται στα νέα γραφεία της εταιρείας στο Επιχειρηματικό και Εμπορικό κέντρο «ΛΙΜΑΝΙ», στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και απασχολεί περισσότερους από 50 εργαζόμενους της εταιρείας. Συνολικά, η Wolt προχώρησε σε 87 νέες προσλήψεις μέσα στο 2023, μόνο στη Β. Ελλάδα, για τη στελέχωση των ομάδων των πωλήσεων, της εξυπηρέτησης, αλλά και του Wolt Market.
Επιπλέον, το δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων της Wolt στην πόλη μεγαλώνει συνεχώς, φτάνoντας σήμερα τα 1.500 venues Θεσσαλονίκη (60% αύξηση σε σχέση με το 2022) και περισσότερα από 2.500 venues συνολικά στη Β. Ελλάδα (αύξηση 110% σε σχέση με το 2022), ενώ η πλατφόρμα της Wolt έγινε διαθέσιμη και στις περιοχές: Περαία, Πεύκα, Σίνδος, Ωραιόκαστρο και Θέρμη, επισφραγίζοντας την επιτυχημένη πορεία και τη συνεχή ανάπτυξη της εταιρείας στην πόλη. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός των επιχειρήσεων που συνεργάζονται με τη Wolt στη Β. Ελλάδα αναμένεται να αυξηθεί σταδιακά, διευρύνοντας ακόμα περισσότερο τις διαθέσιμες επιλογές που προσφέρονται στην πλατφόρμα.
Ο Δημήτρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής της Wolt Greece για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη δημιουργία του νέου support hub στην πόλη Θεσσαλονίκης, μια κίνηση που αποδεικνύει την εμπιστοσύνη μας στη δυναμική και το ταλέντο που έχει να προσφέρει η πόλη. Η επιτυχημένη μας πορεία στη Θεσσαλονίκη και τη Β. Ελλάδα γενικότερα, μας δίνει τη δυνατότητα να διευρύνουμε την περιουσία μας στην περιοχή και να αυξήσουμε το αποτύπωμά μας με συνεχή πορεία ανάπτυξης και επενδύσεις.”
Τέλος, η Wolt έφερε στο φως τις προτιμήσεις των καταναλωτών, με τα top selling προϊόντα στη Β. Ελλάδα να είναι:
- Καφές
- Σουβλάκι
- Burgers
- Ελληνική παραδοσιακή κουζίνα
- Pizza
Breakfast & Brunc
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις