Η καμπάνια εντάσσεται στο διετές πρόγραμμα «Ενημέρωση στα Κράτη Μέλη για τους Οίνους ΠΟΠ – ΠΓΕ

Στο πλαίσιο της καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης “ENOS” στο ευρύ κοινό αλλά και στους επαγγελματίες του χώρου, την Τετάρτη 13 Ιουλίου, θα λάβει χώρα στο Συνεδριακό Κέντρο ΔΕΘ HELEXPO Θεσσαλονίκης, Wine Tasting και Ημερίδα, για την προώθηση του ελληνικού οίνου ΠΟΠ και ΠΓΕ στην Ελλάδα και τη Γερμανία,

Η καμπάνια εντάσσεται στο διετές πρόγραμμα «Ενημέρωση στα Κράτη Μέλη για τους Οίνους ΠΟΠ – ΠΓΕ και την λελογισμένη κατανάλωση οίνων με χώρες στόχους Ελλάδα και Γερμανία».

Σκοπός του προγράμματος είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση για τη λελογισμένη κατανάλωση επώνυμου οίνου, καθώς και το Ενωσιακό καθεστώς που διέπει τους οίνους με Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης και Προστατευόμενη Γεωγραφική Ένδειξη. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάδειξη των ανώτερων χαρακτηριστικών των υπό ενημέρωση οίνων, στην εφαρμογή των αυστηρών ευρωπαϊκών κανόνων που διέπουν την παραγωγή και την εμπορία, στην εφαρμογή πρότυπης αμπελουργίας όπου καλλιεργούνται οι οίνοι ενδιαφέροντος και στην παροχή στους επαγγελματίες του κλάδου των πληροφοριών και των εργαλείων για την παρουσίαση κρασιού με υπευθυνότητα.

ΔΕΘ HELEXPO WINE TASTING

pixabay

ΔΕΘ HELEXPO WINE TASTING: Οι δράσεις του προγράμματος “ENOS”

Η καμπάνια ENOS περιλαμβάνει ενημερωτικές εκστρατείες στον γενικό και εξειδικευμένο τύπο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως συνεντεύξεις τύπου, δημιουργία ενημερωτικού και προωθητικού υλικού, ενημερωτικά σποτ στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, δημιουργία site, διαχείριση social media, έντυπες και digital καταχωρήσεις και διαφημιστικά banners σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους ενδιαφέροντος.
Η πρώτη δράση πραγματοποιήθηκε τον Μάιο στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας με τη συμμετοχή της ΕΔΟΑΟ στην κορυφαία εμπορική έκθεση κρασιών και οινοπνευματωδών, την PROWEIN. Ήδη έχει πραγματοποιηθεί στο Μόναχο μια ακόμη δράση με masterclasses, ομιλίες, VIP dinners που κράτησε μια εβδομάδα. Και θα ακολουθήσουν κι άλλες. Στις παραπάνω εκδηλώσεις, οι συμμετέχοντες έλαβαν ειδικό 60σέλιδο booklet στα γερμανικά, με πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό από ελληνικά κρασιά ΠΟΠ και ΠΓΕ, χάρτες με τις εννιά ελληνικές οινικές περιοχές, press kits και αναμνηστικά δώρα.

Διαβάστε επίσης: THESSALONIKI WINE SELFIE 2022: Η αποθήκη Γ’ στο λιμάνι “πλημμυρίζει”… κρασί

ΔΕΘ HELEXPO Wine Tasting

ertnews

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις