Η UPS στηρίζει την εξωστρέφεια των ελληνικών οινοποιείων
Η UPS επενδύει σε συνεργασίες με Έλληνες οινοπαραγωγούς.
Η άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και η μεταβολή των καταναλωτικών συνηθειών, όπως αυτές διαμορφώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έδωσαν ώθηση στην ελληνική οινοποιία τοποθετώντας τον κλάδο και τους Έλληνες παραγωγούς κρασιού στο επίκεντρο του διεθνούς επιχειρηματικού ενδιαφέροντος και της UPS.
Στο Ηράκλειο παλαιώνουν κρασιά στον βυθό της θάλασσας
Η UPS δείχνει έμπρακτα την στήριξή της στην ελληνική οινοποιία
Με την πρόβλεψη για ρυθμό ανάπτυξης του κλάδου να ξεπερνά το 10% ανά έτος μέχρι το τέλος του 2025, η UPS στηρίζει με ακόμα περισσότερες επιλογές τους Έλληνες παραγωγούς και επενδύει σε συνεργασίες με Έλληνες οινοπαραγωγούς που θέλουν να αναπτυχθούν και να συνάψουν νέες συνεργασίες στο εξωτερικό. Μάλιστα η UPS στηρίζει το όραμα των Ελλήνων παραγωγών, προσφέροντάς τους παράλληλα εξειδικευμένα εργαλεία και υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων βιώσιμες συσκευασίες, υπηρεσίες παρακολούθησης αποστολών σε πραγματικό χρόνο, καθώς και υπηρεσίες εκτελωνισμού.
«Από την αρχή της πανδημίας κληθήκαμε να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες και το κατορθώσαμε. Σιγά-σιγά βλέπουμε ότι η αγορά επανακάμπτει, γεγονός που μας χαροποιεί ιδιαίτερα καθώς οι καταναλωτές είναι ξανά σε θέση να απολαύσουν αγαπημένα τους προϊόντα ή να ανακαλύψουν νέα από τη μοναδική περιοχή μας. Η ανάγκη μας για έναν συνεργάτη που μπορεί να καταλάβει τις ανάγκες και δώσει άμεσα λύσεις στα προβλήματα του καταναλωτικού μας κοινού, αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της πορείας και της ανάπτυξης μας» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Ιωάννης Δανέζης, Διευθυντής του Κέντρου Οινοτουρισμού SantoWines.
Η UPS μέσα στον τελευταίο χρόνο κατόρθωσε να αυξήσει σημαντικά την παρουσία της σε διάφορες περιοχές της χώρας όπως η Κρήτη, αναπτύσσοντας τον στόλο της, βελτιώνοντας τους χρόνους παράδοσης στις εισαγωγές και εξαγωγές προϊόντων, επεκτείνοντας το διαθέσιμο ωράριο των παραδόσεων προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία στους πελάτες της. Όλες αυτές οι στρατηγικής σημασίας κινήσεις, οδήγησαν στην αύξηση του πελατολογίου και των πωλήσεων της UPS αλλά και των συνεργατών της κατά τη διάρκεια του 2021.
Οι εξαγωγές ελληνικών κρασιών στις Η.Π.Α και άλλες Ευρωπαϊκές χώρες συνεχίζουν να αποτελούν βασικό τομέα επένδυσης για τη UPS, η οποία έχει καταφέρει να δημιουργήσει τα υψηλότερα ποσοστά παραδόσεων στις Η.Π.Α. Πιο συγκεκριμένα, η UPS έχει επενδύσει πάνω από 2 δισ. δολάρια στη δημιουργία ενός κορυφαίου διασυνοριακού ευρωπαϊκού δικτύου, συμπεριλαμβανομένου του μεγάλου κόμβου που έχει δημιουργήσει η εταιρεία στην Κολωνία της Γερμανίας και έχει καταφέρει να προσφέρει στο πελατολόγιο της ευελιξία και έλεγχο στις αποστολές και παραδόσεις.
«Καθώς η παγκόσμια οικονομία επανακάμπτει από την πανδημία που έχει προκαλέσει η Covid-19, η κατανόηση των αναγκών και των προτεραιοτήτων των καταναλωτών είναι κάτι παραπάνω από αναγκαιότητα για όσες επιχειρήσεις θέλουν να συνεχίσουν να αναπτύσσονται σε διεθνές επίπεδο. Στη UPS, συνεργαζόμαστε εδώ και 25 χρόνια με πολλές ελληνικές επιχειρήσεις και πιστεύουμε στις δυνατότητες τους. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που επενδύουμε σε διεθνές επίπεδο στη σύναψη επωφελών συνεργασιών με γνώμονα την ανάπτυξη και εξέλιξη» δηλώνει ο Δημήτρης Κυριαζής, Εμπορικός Διευθυντής UPS Ελλάδος.
Όλες αυτές οι κινήσεις εξωστρέφειας καθώς και ένα ευρύ φάσμα επιπλέον υπηρεσιών και προϊόντων, αποτυπώνονται στο Ευρωπαϊκό δίκτυο της UPS, το οποίο διαθέτει πάνω από 30.000 σημεία εξυπηρέτησης UPS με ευέλικτες επιλογές παράδοσης και δυνατότητες παραλαβής τα Σαββατοκύριακα.
Η UPS από το ξεκίνημα το 1996 έως και σήμερα, έχει φτάσει να απασχολεί 160 άτομα και συνεχίζει με σταθερότητα και επαγγελματισμό να καλλιεργεί συνεργασίες και να εφαρμόζει πρακτικές που διασφαλίζουν την ανάπτυξη και την εξέλιξη της σε όλα τα επίπεδα.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις