Όμιλος Μantis: Δυναμική ανάπτυξη για τα τέσσερα ελληνικά αποστάγματά του
Στο FoodLife μιλάει ο κ. Φώτης Μικές, Sales Director της Mantis Group
Της Ρομίνας Νικηφόρου
Την ανάπτυξή του στον τομέα των ελληνικών αποσταγμάτων, τόσο στην ελληνική αγορά όσο και σε ευρωπαϊκές χώρες, συνεχίζει δυναμικά ο Όμιλος Mantis.
Η Όμιλος Mantis το 2021 εισήλθε στην παραγωγή ελληνικών αποσταγμάτων, παρουσιάζοντας το Mantis Greek Spirits Collection που περιλαμβάνει τέσσερα προϊόντα, το Stichion, το Majuni, το Kentri και το Τσίπουρο Καλαϊτζή.
Πρόσφατα ο Όμιλος έδωσε το «παρών» στο Athens Bar Show 2022, μία από τις μεγαλύτερες εκπαιδευτικές εκθέσεις για bartenders και επαγγελματίες της εστίασης, παρουσιάζοντας τα ελληνικά αποστάγματα που παράγει, καθώς επίσης και τα διεθνούς φήμης προϊόντα που διανέμει στην ελληνική αγορά.
Όπως επισημαίνει σχετικά στο FoodLife, ο κ. Φώτης Μικές, Sales Director της Mantis Group, «θέλοντας να προβάλλουμε τον πλούτο της ελληνικής γης, το 2021 παρουσιάσαμε το Mantis Greek Spirits Collection, μια επιλογή τεσσάρων ξεχωριστών ελληνικών αποσταγμάτων – το Stichion, το Majuni, το Kentri και το Τσίπουρο Καλαϊτζή.
Συνεπείς στο όραμά μας να βρούμε μια ξεχωριστή θέση στις μπάρες και στις καρδιές των bartenders και των καταναλωτών, δεν θα μπορούσαμε να λείψουμε από το Athens Bar Show 2022. Αναδείξαμε και φέτος, με μεγάλη επιτυχία, στους επαγγελματίες του χώρου την μαγεία της ελληνικής γης, με τις παραδοσιακές αποσταγματικές μεθόδους και τις πλέον καινοτόμες πρακτικές εμφιάλωσης, προτείνοντας μοναδικούς γευστικούς συνδυασμούς, που κλείνουν μέσα τους μοναδικές γεύσεις από βότανα και φίνα αρώματα, αναδεικνύοντας αυθεντικές παραδοσιακές ελληνικές αξίες».
Ο κ. Μικές συμπληρώνει πως «δεν είναι καθόλου τυχαίο που όλα τα αποστάγματα της σειράς, κατέκτησαν όχι μόνο την ελληνική αγορά για την ποιότητα και την ξεχωριστή τους γεύση, αλλά και «την κορυφή του κόσμου» με βραβεύσεις στον International Wine & Spirit Competition, τον ετήσιο διεθνή διαγωνισμό στο Λονδίνο, δημιουργώντας έτσι μια κουλτούρα που ξεπέρασε τα σύνορα και ανέδειξε τις αξίες των ελληνικών ποτών και σε όλον τον κόσμο».
«Στο πλαίσιο αυτό θέλουμε να διεκδικήσουμε μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά των καταναλωτών και των bartenders σε μια σειρά από χώρες της Ευρώπης όπου έχουμε ήδη ξεκινήσει τις πρώτες τοποθετήσεις», καταλήγει, αναφορικά με τους στόχους για την περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα των αποσταγμάτων.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις