Η MISKO απέσπασε δύο βραβεία στα Ermis Awards
H MISKO απέσπασε 2 βραβεία στα φετινά Ermis awards.
Η MISKO δημιούργησε μια επιτυχημένη digital καμπάνια με στόχο να αναδείξει τα σημεία υπεροχής των ζυμαρικών της. Στα digital videos που επιμελήθηκε η Soho Square Athens, σε σκηνοθεσία του Μανώλη Μαυρή και παραγωγή από την Foss Productions, παρουσιάστηκαν όλα εκείνα τα προϊοντικά χαρακτηριστικά που έχουν φέρει τα ζυμαρικά MISKO πρώτα στην προτίμηση των καταναλωτών.
Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη καμπάνια έχει αποσπάσει πρόσφατα ένα ακόμη βραβείο, Bronze στα Social Media Awards 2021, στην κατηγορία «Best Social Strategy for Brand Awareness».
Τα ζυμαρικά ΜΙSKO έχουν αδιαμφισβήτητα, διαχρονική αξία ενώ παραμένουν σταθερά στην κορυφή της ελληνικής αγοράς. Η MISKO θα συνεχίσει να ανταποκρίνεται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών αλλά και να δημιουργεί τάσεις, ενώ με την «υπογραφή» της η απόλαυση θα είναι πάντα εγγυημένη… χωρίς υπερβολές!
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις