Στο FoodLife μιλάει η κ. Αργυρώ Ζωγραφάκη, ιδρύτρια της 40food.

Της Ρομίνας Νικηφόρου

Με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές υγιεινά σνακ, παρασκευασμένα με φυσικά συστατικά, χωρίς συντηρητικά και ζάχαρη ενώ παράλληλα να είναι νόστιμα, ιδρύθηκε το 2017,  η 40food.

Έως σήμερα η 40food την οποία δημιούργησε η κ. Αργυρώ Ζωγραφάκη μαζί με τον σύζυγό της έχει συνάψει συμφωνίες αποκλειστικής συνεργασίες με εταιρείες από το εξωτερικό που δραστηριοποιούνται στην υγιεινή διατροφή, την Kiddylicious, την The Protein Ball Co και την The Great British Porridge Co.

Η αρχή έγινε με το Kiddylicious που απευθύνεται σε παιδιά καθώς όπως σημειώνει η κ. Ζωγραφάκη στο FoodLife, «είδαμε το «κενό» στην κατηγορία του υγιεινού σνακ για παιδιά». Η Kiddylicious διαθέτει μεγάλη γκάμα σε υγιεινά σνακ, χωρίς ζάχαρη, συντηρητικά, χρωστικές και πρόσθετα που ενισχύουν την επαφή των παιδιών με τα φρούτα και τα λαχανικά.

Ακολούθησαν τα υπόλοιπα προϊόντα, πάντα στην κατηγορία του υγιεινού σνακ  που απευθύνονται σε ενήλικους. Tα The Protein Ball Co, μπαλίτσες πρωτεΐνης (protein balls) με βάση τον χουρμά με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και βιταμίνες, κατάλληλες και για άτομα που ακολουθούν διατροφή vegan και έχουν δυσανεξία στη γλουτένη. Επίσης τα The Great British Porridge Co, porridge βρώμης, χωρίς προσθήκη ζάχαρης και συντηρητικών, τα οποία τρώγονται ζεστά ή κρύα. Φτιαγμένα με φυσικά υλικά, κατάλληλα επίσης για vegetarians και vegans.

Τα συγκεκριμένα προϊόντα της 40food, διατίθεται σε φαρμακεία, delicatessen, καταστήματα με βιολογικά προϊόντα στα σούπερ μάρκετ «Θανόπουλος» καθώς σε σε coffee shops.

To επόμενο διάστημα, σύμφωνα με την κ. Ζωγραφάκη, η γκάμα των προϊόντων αναμένεται να εμπλουτιστεί με ακόμη τέσσερα, μέσα από νέες συνεργασίες που θα αναπτύξει η 40food με εταιρείες του εξωτερικού. Ένα εξ αυτών μάλιστα θα «ξεφεύγει» από την κατηγορία των healthy snaks καθώς πρόκειται για προϊόν ευρείας κατανάλωσης το οποίο θα διατίθεται στη μικρή λιανική. 

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις