Αρτοποιία Τσατσάκης: Τα κριτσίνια που «ταξιδεύουν» σε 29 χώρες
Στο FoodLife μιλά ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Αριστείδης Τσατσάκης
Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη
Τις κρητικές συνταγές του παρελθόντος που δημιουργούσαν οι παλιές νοικοκυρές με απλά υλικά σε όλα τα βασικά προϊόντα που φιλοξενεί μια ελληνική οικογένεια καθημερινά στο τραπέζι της φιλοδοξεί να αναδείξει η Αρτοποιία Τσατσάκης από το Ηράκλειο Κρήτης. Στην κατεύθυνση αυτή, η παράδοση και τα αυθεντικά υλικά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της εταιρείας, η οποία μετρά 23 χρόνια δημιουργικής διαδρομής, προσφέροντας στους καταναλωτές έναν γνήσιο πρεσβευτή της μεσογειακής διατροφής, το κρητικό παξιμάδι.
Ωστόσο, υψηλά στη λίστα με τα πιο δημοφιλή προϊόντα της οικογενειακής επιχείρησης είναι τα κριτσίνια, τα οποία εξάγονται σε 29 χώρες τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική. «Για εμάς το 2012 ήταν ένα έτος ορόσημο, καθώς ξεκινήσαμε να υλοποιούμε το εξαγωγικό μας πλάνο. Συμμετείχαμε σχεδόν σε όλες τις εκθέσεις του εξωτερικού, το καταναλωτικό κοινό γνώρισε τα προϊόντα μας και οι πρώτες παραγγελίες για τις διεθνείς αγορές δεν άργησαν να έρθουν. Σήμερα εξάγουμε παξιμάδια, βουτήματα και κρουτόν, με ναυαρχίδα βέβαια τα κριτσίνια μας σε Ευρώπη και Αμερική» δηλώνει στο FoodLife ο ιδιοκτήτης της Αρτοποιίας Τσατσάκης, Αριστείδης Τσατσάκης.
Επένδυση 10 εκατ. ευρώ για νέες κτιριακές υποδομές
Η αυξημένη ζήτηση για τα κρητικά προϊόντα, ώθησε τον επιχειρηματία στο να προχωρήσει σε μια σημαντική επένδυση σε νέες κτιριακές εγκαταστάσεις στην Κρήτη. Πρόκειται, για μία επένδυση, ύψους 10 εκατ. ευρώ, η οποία ξεκίνησε το 2015 και ολοκληρώθηκε πριν από ένα χρόνο. «Με τη δυναμική παρουσία μας στις διεθνείς εκθέσεις αντιλήφθηκα ότι θα πρέπει να βελτιώσουμε την ανταγωνιστική λειτουργία της επιχείρησης πάνω σε τρεις άξονες. Ο πρώτος άξονας ήταν οι κτιριακές υποδομές, όπου δημιουργήσαμε εγκαταστάσεις, ευρωπαϊκών προδιαγραφών, το δεύτερο ήταν η φιλοσοφία και το τρίτο, η ανάπτυξη μιας δυνατής ομάδας που θα πλαισιώνει την Αρτοποιία. Σήμερα, έχουμε στην Αρτοποιία μια ισχυρή ομάδα άξιων συνεργατών» περιγράφει ο επιχειρηματίας.
Η πλούσια γκάμα
Η αυστηρή επιλογή πρώτων υλών, ο σύγχρονος εξοπλισμός και τα διεθνή πρότυπα ποιότητας που εφαρμόζει η Αρτοποιία Τσατσάκη αποτελούν το εφαλτήριο για την πραγματοποίηση των αναπτυξιακών της πλάνων. Η πλούσια γκάμα της περιλαμβάνει πάνω από 12 διαφορετικά παξιμάδια, 12 είδη κριτσινιών, βουτήματα αλλά και κρουτόν. Από τα πιο διάσημα προϊόντα στην κατηγορία των κριτσινιών είναι τα Ξακουστά πολύσπορα, με λαχανικά, με ελληνική γραβιέρα, ολικής με σουσάμι κ.α.
Η συνεργασία με τους Ορίζοντες
Η κρητική επιχείρηση έχει συνάψει αποκλειστική συνεργασία με τους Ορίζοντες, με σκοπό η εταιρεία του Δημήτρη Αβραμίδη από το Λάκκωμα Χαλκιδικής να διανέμει στην αγορά τα επώνυμα προϊόντα. «Χτίζουμε το brand μας μέσα από την συνεργασία μας με τους Ορίζοντες. Πρόκειται για μια συνεργασία για την οποία είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, καθώς με τον κ. Αβραμίδη έχουν την ίδια φιλοσοφία, δηλαδή την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της ελληνικής διατροφής συνδυάζοντας την παράδοση και την καινοτομία» καταλήγει ο Αρ. Τσατσάκης.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις