Τι δηλώνει στο FoodLife ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Νεκτάριος Ταφλανίδης

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Μια τεχνική διάσημη στη μοριακή γαστρονομία, η οποία γίνεται με το χέρι, τη σφαιροποίηση, υιοθέτησε ο Σερραίος, Νεκτάριος Ταφλανίδης, δημιουργώντας ένα πρωτότυπο σε παγκόσμιο επίπεδο προϊόν και εισάγοντάς το στο εμπόριο, τις σφαίρες ελαιολάδου. Ο ίδιος, αποφασισμένος ότι έπρεπε να διαφοροποιηθεί στην απαιτητική αγορά του ελαιολάδου και θέλοντας να κάνει τον «ελληνικό χρυσό» να πρωταγωνιστεί στο πιάτο του Έλληνας και του ξένου καταναλωτή, καινοτόμησε δίνοντας σχήμα πέρλας στο βιολογικό του λάδι, ενέταξε σε αυτό ξεχωριστές γεύσεις και του έδωσε μια εμφάνιση που παραπέμπει στο περιζήτητο χαβιάρι.

Η Perla της σερραϊκής επιχείρησης Ευ Γαία έπειτα από μια δύσκολη περίοδο με την έξαρση της πανδημίας επανασυστήνεται στο καταναλωτικό κοινό με στόχο όπως λέει ο ιδιοκτήτης στο FoodLife την εξωστρέφεια αλλά και την επέκταση των προϊόντων του στην εγχώρια αγορά. «Η γαστρονομία άπτεται άμεσα του αντικειμένου του ελαιολάδου, αλλά από την άλλη πλευρά ήταν πάντα και η προσωπική μου απόλαυση. Σε ένα από τα πολλά βίντεο που παρακολουθώ, έπεσα πάνω σε μια επίδειξη σφαιροποίησης από τον chef Ferran Adria, έναν από τους γκουρού της μοριακής κουζίνας. Έτσι μπήκα στη διαδικασία να σκεφτώ πώς μπορώ να εκμεταλλευτώ διαφορετικά το λάδι που ήδη παρήγα, έχοντας πάντα στο μυαλό μου ότι ήθελα να δημιουργήσω κάτι το διαφορετικό» αναφέρει ο επιχειρηματίας.

Τα προϊόντα

Η γκάμα της Ευ Γαία περιλαμβάνει ελαιόλαδο με λεμόνι, έξτρα παρθένο, ελαιόλαδο με τσίλι, ελαιόλαδο με θυμάρι, με τρούφα, χαβιάρι ελιάς, ελαιόλαδο με σπιρουλίνα κ.α.

Διακρίσεις

Ο πλέον διαδεδομένος τρόπος στη μοριακή γαστρονομία είναι η τεχνική της σφαιροποίησης, που δημιουργεί μικρές ή και μεγαλύτερες σφαίρες, σκληρές στο εξωτερικό τους και υγρές στο εσωτερικό. Αυτός ο τρόπος περιλαμβάνει αλγινικό νάτριο, το οποίο προέρχεται από τα τοιχώματα των φυκιών και έχει απεριόριστες ιδιότητες. Προς αυτή την κατεύθυνση κινήθηκε και ο επιχειρηματίας, καθώς είναι το βασικό του συστατικό. «Τη μεγαλύτερη ανταπόκριση μέχρι στιγμής τη συναντούμε από τους τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα. Εμείς τους προσφέρουμε το ελαιόλαδο με μια διαφορετική εκδοχή» καταλήγει ο Ν. Ταφλανίδης.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις