Ο Chief Commercial Officer της Barista Pro σε μια αποκαλυπτική εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο FoodLife

Στην Κωνσταντίνα Χελιδώνη

– Καινοτομία, διαφοροποίηση, κερδοφορία. Αυτά είναι τα τρία χαρακτηριστικά με τα οποία θεωρείται ότι μια δυναμική εταιρεία σαν τη δική σας μπορεί να αλλάξει τον χάρτη της εστίασης. Πείτε μας δύο λόγια για το ποια είναι η δραστηριότητα της Barista Pro και σε ποιους απευθύνεται;

Το τρίπτυχο που αναφέρετε πιστεύω ακράδαντα ότι είναι το μέλλον σε κάθε επιχείρηση εστίασης από εδώ και στο εξής.  Εμείς από την πλευρά μας έχουμε χτίσει τα δεδομένα της επιχείρησης και των προϊόντων μας πάνω σε αυτό το τρίπτυχο απευθυνόμενοι σε όλο το κομμάτι της Ηoreca. Βασική μας, όμως, προϋπόθεση είναι να πουλάμε λύσεις στα καταστήματα, γεγονός που μας έχει βοηθήσει στο να ενισχύσουμε την προβολή των προϊόντων μας, αλλά και να αυξήσουμε την απόδοση και την πολυχρηστικότητά τους. Με κύριο όμως και βασικό κανόνα την ποιότητα και την ευχαρίστηση του καταναλωτικού κοινού. Άλλωστε, οι καταναλωτές έχουν αναδείξει κατά πολύ τα προϊόντα μας στο χώρο της εστίασης, ενώ παράλληλα οι πελάτες μας έχουν βρει λύση σε κάθε τους πρόβλημα. Από τα αναψυκτικά και τους χυμούς Gia…giamas που παρασκευάζουμε, την Lovit την πρώτη σοκολάτα γάλακτος σε σκόνη μέχρι τα καινοτόμα προϊόντα του εξωτερικού που προωθούμε όπως είναι φυτικά ροφήματα, στόχος μας είναι να παρέχουμε στους καταναλωτές προϊόντα από αγνές πρώτες ύλες.

– Βρισκόμαστε θα λέγαμε στην εκπνοή του 2022. Πως ήταν αυτή η χρονιά για εσάς; Η αύξηση του τουρισμού βοήθησε τελικά την εστίαση;

Ήταν για εμάς ίσως η καλύτερη χρονιά ξεπερνώντας κάθε μας προσδοκία.  Είχαμε προετοιμαστεί κατάλληλα και είμαστε από τις ελάχιστες εταιρείες που δεν προχώρησε σε ανατιμήσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν.  Παράλληλα, δεν παρουσιάστηκε καμία έλλειψη στο σύνολο των προϊόντων μας και καταφέραμε να δώσουμε λύσεις σε πολλές επιχειρήσεις στο κλάδο χρησιμοποιώντας μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας για την πλήρη αυτοματοποίηση τους. Την ίδια στιγμή δημιουργήσαμε και αρκετές συνταγές, οι οποίες έγιναν «best seller» το φετινό καλοκαίρι.

– Σας έχουμε ακούσει να μιλάτε για καινοτόμα και ποιοτικά ροφήματα σοκολάτας. Μπορείτε να μας εξηγήσετε τι ακριβώς είναι αυτό που διαφοροποιεί την Lovit;

Η Lovit ήρθε να καλύψει ένα τεράστιο κενό που υπάρχει στην κατηγορία της σοκολάτας σε ρόφημα και επιτέλους υπάρχει μια σοκολάτα με ονοματεπώνυμο στην εστίαση. Είναι ένα καινοτόμο προϊόν που δεν περιέχει γλουτένη, άμυλο, ζωικά λιπαρά, λακτόζη και αποδίδει μόνο 123 θερμίδες, ενώ προσφέρεται στην πιο «παιχνιδιάρικη» κούπα της αγοράς.  Η Lovit μπορεί να δημιουργηθεί με κλασικό αγελαδινό γάλα όπως οι υπόλοιπες, αλλά και με τη χρήση φυτικών ροφημάτων όπως γάλα αμυγδάλου, βρώμης κ.α., ενώ μεταμορφώνεται καλύπτοντας τις κατηγορίες vegan, vegetarian, lactose free και healthy living.  Είναι η μόνη που βγάζει 33 ροφήματα ανά κιλό. Οι καταναλωτές μπορούν να την απολαύσουν ζεστή, κρύα αλλά και παγωμένη.

– Η εταιρεία σας έχει αποσπάσει μια σειρά από βραβεία για το σύνολο των προϊόντων.  Πείτε μας δύο λόγια για τις διακρίσεις αυτές.

Οι διεθνείς διακρίσεις των προϊόντων μας αποτελούν για εμάς επιπλέον δύναμη ώστε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με τον ίδιο ζήλο και αποδεικνύει ότι είμαστε μια εταιρεία που παράγει προιόντα ποιοτικά χωρίς να υπολογίζει το κόστος. Μάλιστα, το Διεθνές Ινστιτούτο Γεύσης και Ποιότητας με έδρα τις Βρυξέλλες (iTQi) μας έχει βραβεύσει για πολλά από τα προϊόντα μας με χρυσά αστέρια χαρακτηρίζοντας την εταιρεία μας, ως ένα παγκόσμιο διαμάντι των beverage.

– Ωστόσο παρατηρείται το τελευταίο διάστημα ότι δεν είναι μόνο οι γευστικές προτιμήσεις που καθορίζουν τις επιλογές των πελατών. Το καταναλωτικό κοινό έχει κάνει μια στροφή προς μια πιο υγιεινή ζωή. Ποια είναι η στρατηγική της εταιρείας σας στο κομμάτι αυτό;

Το μότο της εταιρείας μας είναι το healthy living. H στρατηγική μας αυτή ξεκίνησε πριν από την πανδημία και πλέον κάθε προϊόν μας είναι εναρμονισμένο με τη νέα τάση που δημιουργείται παγκόσμια.  Πέραν αυτού η εταιρεία μας επικεντρώνεται στο «save the planet» γιατί πιστεύουμε ότι με ένα σωστό και υγιεινό τρόπο ζωής βάζουμε και εμείς ένα μικρό λιθαράκι για την προστασία του πλανήτη μας. Και όπως λένε όλοι «there is no planet B».

– Πόσο σας έχει επηρεάσει το φλέγον ζήτημα της ενεργειακής κρίσης και τι αντίκτυπο βλέπετε να έχει αυτό στην αγορά;

Όπως ακριβώς το αναφέρεται.. φλέγων ζήτημα.  Δυστυχώς η ενεργειακή κρίση μας έχει επηρεάσει όλους και ιδιαίτερα τους καταναλωτές, οι οποίοι βλέπουν τα κόστη να ανεβαίνουν και τους μισθούς να παραμένουν στα ίδια επίπεδα. Εμείς σαν εταιρεία όπως πράξαμε την καλοκαιρινή σεζόν δηλαδή χωρίς να προχωρήσουμε σε καμία ανατίμηση, το ίδιο θα πράξουμε και τον Χειμώνα  γιατί όπως λέει και η γιαγιά μου η Μαρίκα: «των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις