Την ίδια στιγμή έχουν μειωθεί οι προσφορές ανέφερε ο νέος επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος

Του Δημήτρη Χριστούλια

«Ο ΑΒ δεν είναι ακριβός προορισμός. Οι καταναλωτές πιστεύουν ότι είμαστε ακριβοί γιατί βλέπουν ποιοτικά προϊόντα αλλά και ένα πολύ ωραίο περιβάλλον στα καταστήματα. Έκπτωση στην αγοραστική εμπειρία δεν θα κάνουμε. Μόνο στα προϊόντα μας. Θα πρέπει να βρούμε τρόπο ώστε αυτά τα δύο να τα συνδυάσουμε», τόνισε ο Νίκος Λαβίδας σε συνάντηση που είχε με δημοσιογράφους. Ο επικεφαλής της ΑΒ αναφέρθηκε διεξοδικά στην προσπάθεια που κάνει η ΑΒ Βασιλόπουλος να προσφέρει ποιοτικά προϊόντα σε όσο το δυνατόν καλύτερες τιμές σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. Σύμφωνα με τον Ν. Λαβίδα η εταιρεία είχε ξεκινήσει ένα πρόγραμμα με αρχικά 700 προϊόντα τα οποία πωλούνται σε σταθερά χαμηλή τιμή. Πλέον οι κωδικοί των προϊόντων έχουν φτάσει τους 850 – σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και τα περίπου 74 που βρίσκονται στο «καλάθι του νοικοκυριού» – με στόχο να προσεγγίσουν τελικά τα 1.200 καλύπτοντας όλες τις ανάγκες σε βασικά καταναλωτικά αγαθά. Παρόλα αυτά ο επικεφαλής της ΑΒ επισήμανε ότι οι ανατιμήσεις συνεχίζονται με την ίδια ένταση, την ίδια στιγμή μάλιστα που έχουν μειωθεί οι προσφορές. Παράλληλα τόνισε ότι εάν μειωθεί ο ΦΠΑ στα τρόφιμα θα πέρναγε από την πλευρά τους κατευθείαν στις τιμές των προϊόντων. 

Αναφερόμενος στην πολιτική που ακολουθεί η ΑΒ σημείωσε ότι «έχουμε ένα ισχυρό σύστημα loyalty. Μέσα από αυτό έχουμε «επιστρέψει» 25 εκατ. ευρώ από «πόντους» που μεταφράζονται σε χρήματα. Αυτό δεν φαίνεται στην τιμή αλλά φαίνεται στην τσέπη του καταναλωτή».

«Ο ΑΒ δεν είναι ακριβός προορισμός»

«Εμείς έχουμε ένα μειονέκτημα, ότι ο κόσμος μας θεωρεί ακριβούς και αυτή είναι η βασική μας πρόκληση, εκείνο που θέλουμε να αντιστρέψουμε και δεν είναι εύκολο» υπογράμμισε ο Ν. Λαβίδας εξηγώντας ωστόσο:

«Ο ΑΒ δεν είναι ακριβός προορισμός. Ο κόσμος πιστεύει ότι είμαστε ακριβοί γιατί βλέπει και premium προϊόντα αλλά και ένα πολύ ωραίο περιβάλλον στα καταστήματα. Έκπτωση στην αγοραστική εμπειρία δεν θα κάνουμε. Μόνο στα προϊόντα μας. Θα πρέπει να βρούμε τρόπο ώστε αυτά τα δύο να τα συνδυάσουμε».

«Στόχος είναι καταφέρουμε να αναπτυσσόμαστε πάνω από το μέσο όρο που «τρέχει» η αγορά» σημείωσε. Ο τζίρος εκτιμάται πως φέτος θα είναι σταθερός σε σχέση με το προηγούμενο έτος ίσως με μία μικρή αύξηση κυρίως πληθωριστική και με μείωση του όγκου πωλήσεων.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις