Για τις εξαγωγές, τα νέα προϊόντα και τη στροφή της εταιρείας σε πιο βιώσιμα προϊόντα μιλά στο FoodLife, η Μυρτώ Παυλίνη

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Το ντεμπούτο τους στην απαιτητική αγορά του Χονγκ Κονγκ κάνουν οι ξηροί καρποί, Nuts N’ Nuts με τις νεαρές αδελφές των φιστικιών, την Μυρτώ και την Σεμέλη Παυλίνη να επεκτείνουν το δίκτυο προώθησης των προϊόντων τους εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι αδελφές, οι οποίες έχουν γίνει γνωστές τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό για τη φρέσκια οπτική που έδωσαν σε ένα παραδοσιακό προϊόν, όπως είναι το ελληνικό φιστίκι κατάφεραν από το Μαρκόπουλο Μεσογαίας να δημιουργήσουν μία καθετοποιημένη γραμμή παραγωγής -εκμεταλλευόμενες τα οικογενειακά κτήματα- και να παρασκευάσουν πρωτότυπα προϊόντα όπως είναι το φιστίκι ψημένο με λεμόνι και ροζ αλάτι Ιμαλαΐων αλλά και μιξ διαφόρων άλλων ξηρών καρπών. «Η περίοδος της έξαρσης της πανδημίας και των lockdown επηρέασε και τη δική μας εταιρεία. Ωστόσο, βλέπουμε ότι η κατάσταση αρχίζει να αλλάζει. Αυτή τη στιγμή έχουμε αρκετές παραγγελίες ενόψει του καλοκαιριού τόσο από τα συνεργαζόμενα καταστήματά μας αλλά και από ξενοδοχεία, αφού τα προϊόντα μας προσφέρονται ως snack στα δωμάτια των τουριστών. Παράλληλα, έχουμε δώσει έμφαση και στη παρουσία μας εκτός συνόρων, καθώς έχουμε αντιληφθεί ότι η ανάπτυξη των πωλήσεων μας ισχυροποιείται από τις αγορές του εξωτερικού» δηλώνει στο FoodLife, η μια εκ των ιδρυτών, Μυρτώ Παυλίνη.

Nuts N’ Nuts

Premium προϊόντα

Αυτές τις ημέρες, οι επιχειρηματίες σε συνεργασία με τη διατροφολόγο Βάσω Βαγιώτα θα κυκλοφορήσουν μέσω του e-shop της και ένα νέο προϊόν υψηλής διατροφικής αξίας, το Dietitian’s mix. Πρόκειται για ένα μιξ ξηρών καρπών, πλούσιο σε πρωτεΐνη και κατάλληλο για μια ισορροπημένη διατροφή. Η γκάμα της εταιρείας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: φιστίκι ωμό, ψημένο και αλατισμένο, αμύγδαλα, ένα πικάντικο μείγμα ξηρών καρπών αλλά και μαύρη σταφίδα, όλα αποκλειστικά από έλληνες παραγωγούς. Τα προϊόντα της Nuts N’ Nuts φιλοξενούνται σε ντελικατέσεν καταστήματα, σε τουριστικά καταστήματα αλλά και στο αεροδρόμιο των Αθηνών, τόσο στα duty free όσο και σε παντοπωλείο στις αφίξεις.

Προσήλωση στην οικογενειακή παράδοση

Το όνειρο των δύο κοριτσιών οι οποίες σπούδαζαν στο Λονδίνο, ήταν να επιστρέψουν στην Ελλάδα και να εργαστούν από τη μία πλευρά, η Μυρτώ στο Διεθνές Management και από την άλλη,. η Σεμέλη στο τομέα του Marketing and Communications. Όμως, η οικονομική άλλαξε τα πλάνα τους. «Μας φάνηκε πολύ καλή ιδέα να δουλέψουμε μαζί και να φτιάξουμε κάτι δικό μας. Ξεκινήσαμε να πηγαίνουμε σε σεμινάρια επιχειρηματικότητας και κάπου εκεί ανάμεσα ήρθαν στη μνήμη μας τα παιχνίδια στις φιστικιές του παππού και η μυρωδιά από τον φούρνο της γιαγιάς την ώρα που τα έψηνε. Με τη βοήθεια, λοιπόν του θείου μας που ασχολείται με τη καλλιέργεια των οικογενειακών μας κτημάτων αποφασίσαμε να φτιάξουμε τη δική μας επιχείρηση παραγωγής και εμπορίας κελυφωτού φιστικιού, το 2014. Σκεφτήκαμε μάλιστα ότι θα έπρεπε να συνδυάσουμε το παραδοσιακό καρπό του φιστικιού με καινοτόμες ιδέες και μια πρωτότυπη συσκευασία για αυτό και επιλέξαμε το κουτί. Όταν πρωτοβγήκαν το προϊόντα μας δεν υπήρχε άλλος ξηρός καρπός συσκευασμένος σε κουτί» διηγείται η Μ. Παυλίνη. Μάλιστα, πάνω στις συσκευασίες του κουτιού μπορεί κανείς να βρει λίγα λόγια για την ιστορία του φιστικιού και προτεινόμενες χρήσεις του καρπού. Η πρώτη βράβευση των νέων επιχειρηματιών δεν άργησε να έρθει και το 2015 βραβεύτηκαν τα προϊόντα τους από τα Βρετανικά Great Taste Awards.

Στροφή προς τη βιωσιμότητα

Παράλληλα, έχοντας περιβαλλοντική και κοινωνική συνείδηση, οι δύο αδελφές έχουν λάβει μέσω της επιχείρησής τους τις ανάλογες δεσμεύσεις. Ειδικότερα, στηρίζουν μικρές ελληνικές αγροτικές εκμεταλλεύσεις αποφασίζοντας να συνεργαστούν μαζί τους, τα προιόντα τους είναι απαλλαγμένα από ζωικά συστατικά και είναι κατάλληλα για χορτοφαγική δίαιτα. Επίσης, οι συσκευασίες τους είναι 100% ανακυκλώσιμες και προσπαθούν διαρκώς να μειώσουν τη χρήση πλαστικού, όπου αυτό είναι εφικτό.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις