Ευφάνταστα προϊόντα με βάση το μανιτάρι από τις Σέρρες
Τα γκουρμέ προϊόντα της βορειοελλαδίτικης εταιρείας, Terra Fyllida
Σε βαζάκια έκλεισε πρωτότυπες συνταγές με βάση το μανιτάρι, η δραστήρια επιχειρηματίας από τις Σέρρες, Δήμητρα Χατζηασλάνη κερδίζοντας τις εντυπώσεις τόσο της ελληνικής όσο και της ευρωπαϊκής αγοράς. Σαγανάκι μανιτάρι αγαρικό με ούζο και ντομάτα, vegan σάλτσες, αλλά και γλυκό του κουταλιού από μανιτάρι πλευρώτους είναι μόνο μερικά από τα δεκάδες προϊόντα που διαθέτει η εταιρεία Terra Fyllida με έδρα τη Νέα Ζίχνη Σερρών. «Στη προϊοντική μας γκάμα έχουμε προσθέσει και τέσσερις νέους κωδικούς, θέλοντας να δώσουμε μια καινοτόμα πρόταση προς την αγορά των vegan προϊόντων, η οποία αναπτύσσεται παγκοσμίως. Έτσι, παρασκευάσαμε vegan καρμπονάρα μανιταριών, vegan μπολονέζ μανιταριών, αλλά και δύο σπιτικές σάλτσες ντομάτας» δηλώνει στο FoodLife, η ιδιοκτήτρια της Terra Fyllida, Δ. Χατζηασλάνη.
Η εταιρεία φιλοξενεί τα προϊόντα της στα ράφια ντελικατέσεν καταστημάτων της Ευρώπης, ενώ στην εγχώρια αγορά κατευθύνονται προς εστιατόρια, wine bars, μπουτίκ κρεοπωλείων και κάβες. Ωστόσο, όπως αναφέρει η ίδια η πανδημία μείωσε τις εξαγωγές των προϊόντων, αλλά και τις πωλήσεις στην εγχώρια αγορά, αφού το κανάλι της εστίασης παρέμεινε για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα ανενεργό, ενώ όπως υπογραμμίζει: «η πανδημία επέφερε και μία πρωτοφανή συστολή της κατανάλωσης και αύξηση της αποταμίευσης στις περισσότερες οικονομίες».
Όλες οι γεύσεις μανιταριών σε ένα κουτί
Περίοπτη θέση όμως στην ευφάνταστη γκάμα της εταιρείας έχουν και οι νέες συσκευασίες, δώρων που λανσάρισε. «Θέλαμε να κλείσουμε μέσα σε ένα κουτί όλα τα premium προϊόντα με βάση το μανιτάρι, με σκοπό να γίνουμε πρεσβευτές των ποιοτικών θησαυρών που μπορεί να παράξει ο τόπος μας» επισημαίνει η επιχειρηματίας. Μεταξύ των πρωτότυπων προϊόντων της Terra Fyllida είναι: σαγανάκι μανιτάρι αγαρικό με ούζο και ντομάτα, αλλά και με μουστάρδα και λεμόνι, τσάτνεϊ (γλυκόξινες σάλτσες) με μανιτάρι πλερώτους, τσίλι, κάρι και πορτοκάλι, κόλιανδρο και μπαχάρι, ενώ τις εντυπώσεις έχει κερδίσει το γλυκό του κουταλιού από μανιτάρι πλευρώτους με καβουρδισμένο αμύγδαλο και άρωμα βανίλιας. Να σημειωθεί ότι, οι ιδρυτές της εταιρείας εμπνεύστηκαν το όνομά της από έναν μύθο της περιοχής, τον μύθο της Φυλλίδας, ο οποίος συμβολίζει τη νέα αρχή.
Επιστροφή στις ρίζες
Η επιχειρηματίας ξεκίνησε την ίδρυση της εταιρείας με ένα αρχικό οικογενειακό κεφάλαιο πριν από έξι χρόνια, και στη συνέχεια εντάχθηκε και σε ένα πρόγραμμα επιδότησης για το κτίριο στις Σέρρες και τον μηχανολογικό εξοπλισμό. «Αποφάσισα να ασχοληθώ με τον αγροδιατροφικό τομέα και να επιστρέψω στον τόπο καταγωγής μου όντας πεπεισμένη ότι πρέπει να αναδειχθούν τα ελληνικά ποιοτικά προϊόντα. Ανακάλυψα ότι οποιοδήποτε άλλο προϊόν μπορείς να το βρεις έτοιμο στην αγορά για να το καταναλώσεις, ενώ το μανιτάρι ή θα το πάρεις νωπό να το μαγειρέψεις ή αφυδατωμένο σε ζυμαρικό ή θα έχει συντηρητικά. Έτσι το μανιτάρι μας κέρδισε και ξεκινήσαμε από το μηδέν να φτιάχνουμε δικές μας συνταγές και να το μεταποιούμε» καταλήγει η επιχειρηματίας.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις