Unismack: Γιατί η ελληνική εταιρεία σνακ επενδύει στην Αμερική
Κράκερ και τορτίγια τσιπς τα πρώτα προϊόντα που θα παράγονται στη νέα μονάδα στο Μίσιγκαν
Της Ρομίνας Νικηφόρου
Η ελληνική εταιρεία παραγωγής σνακ και κράκερ υψηλής διατροφικής αξίας Unismack ξεκίνησε τη διαδρομή της από το Κιλκίς πριν από 15 χρόνια περίπου ως οικογενειακή επιχείρηση, της οικογένειας Στρατάκη. Ειδικεύεται στην ανάπτυξη “better-for-you” προϊόντων που παράγονται εξ’ ολοκλήρου φυσικά υλικά όπως αλεύρι από φακές, ρεβίθια και λαχανικά.
Πρόσφατα, εγκαινίασε τη νέα θυγατρική της εταιρεία στο Μίσιγκαν των Η.Π.Α. με την επωνυμία SnackCraft LLC και νέα παραγωγική μονάδας σε εγκαταστάσεις 12.000 m2, μία επένδυση η οποία υπολογίζεται ότι σε βάθος πενταετίας θα ξεπεράσει τα 40 εκατ. δολάρια.
Όπως εξηγεί ο CEO της Unismack, Δημήτρης Στρατάκης, η αγορά της Αμερικής, αποτελεί έναν από τους βασικούς εξαγωγικούς προορισμούς για τα προϊόντα της εταιρείας η οποία άλλωστε είναι 100% εξαγωγική.
Βλέποντας τις προοπτικές που υπάρχουν, τη διείσδυση που είχαν τα προϊόντα της στην αμερικανική αγορά και εντοπίζοντας παράλληλα την έλλειψη της τοπικής παραγωγής στον «τύπο» των σνακ που η ίδια εξειδικεύεται, προχώρησε στην κίνηση να δημιουργήσει εκεί μία νέα παραγωγική μονάδα. Σε αυτό συνέβαλαν και οι συνεργασίες και προσυμφωνίες της Unismack στην αμερικανική αγορά.
Σύμφωνα με τον κ. Στρατάκη πρόκειται για μία μονάδα που θα λειτουργεί συμπληρωματικά με εκείνη στο Κιλκίς και με την οποία ουσιαστικά η εταιρεία ανοίγεται σε νέες κατηγορίες.
Έτσι στο Μίσιγκαν, έχει ξεκινήσει ήδη η παραγωγή με τα κράκερ ως πρώτο προϊόν ενώ ανάμεσα στα υπόλοιπα προϊόντα που θα παράγονται -όλα ελεύθερα από αλλεργιογόνα- θα είναι κράκερ από αλεύρι αμυγδάλου και τορτίγια τσιπς.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις