Στόχος να δημιουργηθεί ένα καλάθι προϊόντων που θα προσφέρεται στον Έλληνα καταναλωτή στις χαμηλότερες δυνατές τιμές

Να συμμετέχει και η βιομηχανία τροφίμων στην προσπάθεια για το «καλάθι του νοικοκυριού» έτσι ώστε να «χτιστεί» ένα καλάθι προϊόντων που θα προσφέρεται στον Έλληνα καταναλωτή στις χαμηλότερες δυνατές τιμές, ζήτησε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης σε τηλεδιάσκεψη που είχε σήμερα με το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων. Από την πλευρά τους, οι βιομήχανοι τροφίμων και ποτών δεσμεύτηκαν να εργαστούν εποικοδομητικά με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ ώστε το καλάθι του νοικοκυριού να έχει επιτυχία.

Συγκεκριμένα, ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Νίκος Παπαθανάσης και ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή, κ. Σωτήρης Αναγνωστόπουλος είχαν σήμερα τηλεδιάσκεψη με το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ).

Από τον ΣΕΒΤ μετείχαν ο Πρόεδρος, κ. Γιάννης Γιώτης, οι Αντιπρόεδροι κ. κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης και Ευστάθιος Λοϊζος, ο Γενικός Γραμματέας, κ. Μανώλης Καραμολέγκος, τα μέλη του ΔΣ, κ. Αγγελική Οικονόμου, κ. Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς και κ. Αλέξανδρος Κίκιζας και η Γενική Διευθύντρια, κ. Βάσω Παπαδημητρίου.

Μετά τη σύσκεψη ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε:

«Το Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων ζήτησε από την βιομηχανία τροφίμων να συμμετάσχει στην προσπάθεια για το «καλάθι του νοικοκυριού» με εποικοδομητικό τρόπο έτσι ώστε να «χτίσουμε» ένα καλάθι προϊόντων που θα προσφέρεται στον Έλληνα καταναλωτή στις χαμηλότερες δυνατές τιμές, κάτω από τον πληθωρισμό.

Ο Σύνδεσμος αποδέχτηκε την πρόταση του Υπουργείου, δεσμεύτηκε να ενημερώσει τα μέλη του και να εργαστεί εποικοδομητικά με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ ώστε το καλάθι του νοικοκυριού να έχει επιτυχία και να βοηθήσει σημαντικά στη διαβίωση του ελληνικού νοικοκυριού μέσα σ’ αυτές τις πρωτοφανώς δύσκολες συνθήκες.

Η Κυβέρνηση ασφαλώς θα συνεχίσει τις πρωτοβουλίες σε όλο το μήκος της αγοράς για να επιτύχει τις καλύτερες δυνατές τιμές για τον Έλληνα καταναλωτή».

Διαβάστε επίσης: 

Αυτές είναι οι 30 κατηγορίες των προϊόντων για το «καλάθι του νοικοκυριού»

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις