Οι πυλώνες πάνω στους οποίους αναπτύχθηκε το νέο επιχειρηματικό μοντέλο της METRO ΑΕΒΕ

Μπαίνει στην αγορά του franchising η εταιρεία METRO ΑΕΒΕ και τα καταστήματα λιανικής τροφίμων My Market δημιουργώντας καταστήματα γειτονιάς με την ονομασία  My market Local.  Το πρώτο κατάστημα λειτουργεί ήδη από τον Μάιο του 2021 στην Κυψέλη, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η λειτουργία του δεύτερου My market Local στην Καλλιθέα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία αναλαμβάνει να χρηματοδοτήσει το μεγαλύτερο μέρος της απαιτούμενης επένδυσης, οπότε το αρχικό κεφάλαιο είναι ένα ποσό διαχειρίσιμο και εφικτό.

Η εταιρεία τονίζει πως η τεχνογνωσία που διαθέτει σε συνδυασμό με τη συσσωρευμένη εμπειρία που έχει αποκτήσει μετά από 45 χρόνια, τη βοήθησαν να δημιουργήσει ένα ευέλικτο και παράλληλα ανταγωνιστικό επιχειρηματικό μοντέλο franchise το οποίο στηρίζεται στους εξής πυλώνες:

  • Ευκολία υλοποίησης. Η εταιρεία αναλαμβάνει να χρηματοδοτήσει το μεγαλύτερο μέρος της απαιτούμενης επένδυσης για ένα κατάστημα My market Local.
  • Είναι το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς.
  • Έχει σύγχρονο, φιλικό και πάνω απ’ όλα λειτουργικό χαρακτήρα.
  • Έχει στόχο την κάλυψη καθημερινών βασικών αναγκών των πελατών.
  • Βρίσκεται σε κεντρικά σημεία περιοχών, με έντονη κίνηση και εύκολη πρόσβαση, κοντά σε σχολεία, δημόσιες υπηρεσίες, ΜΜΜ κλπ.
  • Το μέγεθός του κυμαίνεται μεταξύ 120-200 τ.μ. στο ενιαίο επίπεδο ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμο.
  • Παρέχει 3.000 έως 4.500 ενεργούς κωδικούς.
  • Δυνατότητα λειτουργίας με διευρυμένο ωράριο και Κυριακές.
  • Παροχή συνεχούς εκπαίδευσης, προόδου, συμβουλευτικής στήριξης, βελτίωσης και ανάπτυξης του συστήματος λειτουργίας.

Η METRO ΑΕΒΕ είναι μία αμιγώς ελληνική αλυσίδα super market με 231 σημεία πώλησης με την επωνυμία My market σε όλη την Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1976. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, η εταιρεία δραστηριοποιείται με συνέπεια και αξιοπιστία στην ελληνική αγορά. Τα καταστήματά της   συνεργάζονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές. Βασικό σημείο αναφοράς όλα αυτά τα χρόνια ήταν και εξακολουθεί να είναι ο σεβασμός στον πελάτη, η αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων και των προσφερόμενων υπηρεσιών της, το ασφαλές εργασιακό περιβάλλον, η Βιώσιμη Ανάπτυξη και η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο με πολλαπλούς και πολυδιάστατους τρόπους.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις