Black Friday: Αυτά είναι τα 10 προϊόντα που ψάχνουν από τώρα οι καταναλωτές
Ξεκινά η αντίστροφη μέτρηση για την ημέρα των μεγάλων προσφορών
Η Black Friday είναι ημέρα γιορτής για τους καταναλωτές. Πρόκειται για μια ολόκληρη ημέρα κατά την οποία όλα τα καταστήματα προσφέρουν εκπληκτικές τιμές! Θα βρεις μεγάλες προσφορές σε πάρα πολλά και διαφορετικά προϊόντα. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και το 2022, η Black Friday θα λάβει χώρα την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου και συγκεκριμένα, στις 25 Νοεμβρίου.
H Black Friday 2022 έρχεται φέτος εν μέσω μιας ιδιαίτερης χρονιάς. Αρχικά, πρόκειται για μια δύσκολη περίοδο για τα… οικονομικά των νοικοκυριών. Εν μέσω ενεργειακής κρίσης, αρκετοί είναι εκείνοι που έχουν αναβάλλει ορισμένες αγορές που θα έκαναν υπό διαφορετικές συνθήκες. Σε δεύτερη φάση, πρόκειται για την πρώτη χρονιά που δεν θα έχουν προηγηθεί οι μέχρι πέρυσι καθιερωμένες ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου. H Black Friday λοιπόν θα γίνει η πρώτη ημέρα ουσιαστικά εκπτώσεων πριν την χριστουγεννιάτικη περίοδο. Δεδομένου αυτού μάλιστα, ακούγεται ότι θα υπάρξουν μεγάλες προσφορές.
Μάλιστα, τα περισσότερα καταστήματα ξεκινούν τις μεγάλες εκπτώσεις τουλάχιστον 15 ημέρες πριν την “Μαύρη Παρασκευή”. Δεν είναι λίγα τα e-shop που έχουν τοποθετήσει από τώρα το ρολόι της αντίστροφης μέτρησης μέχρι την ημέρα των μεγάλων εκπτώσεων. Επιπλέον, τα στοιχεία των ηλεκτρονικών αναζητήσεων δείχνουν πως οι καταναλωτές κάνουν ήδη την έρευνα αγοράς τους ενώ μάλιστα ορισμένα προϊόντα παρουσιάζουν μεγάλη ζήτηση.
Συγκεκριμένα, οι περισσότερες αναζητήσεις αφορούν:
1. Κινητά Τηλέφωνα
2. Sneakers
3. Τηλεοράσεις
4. Ανδρικά Μπουφάν
5. Laptop
6. Smartwatches
7. Αθλητικά Παπούτσια
8. Bluetooth
9. Ανδρικά Φούτερ
10. Θήκες Κινητών
Τα στοιχεία αυτά δείχνουν πως πρώτη θέση κατέχουν οι ηλεκτρονικές συσκευές ενώ ακολουθούν τα είδη ένδυσης και υπόδησης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα έρευνα Fashion (Re)search της πλατφόρμας GLAMI αποκάλυψε πως το 50% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι περιμένει τις εκπτώσεις της Black Friday για να αγοράσει ρούχα και παπούτσια. Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο ποσοστό είναι χαμηλότερο σε σχέση με πέρυσι όπου στην ίδια ερώτηση έφτανε το 66%. Το ποσοστό όσων δεν έχουν κατασταλάξει εάν θα προχωρήσουν σε αγορές αγγίζει το 37% έναντι 23% πέρσι.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις