Πού ξόδεψαν περισσότερα οι Έλληνες

Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν κατά την φετινή περίοδο των εορτών και σχετίζονται με συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με κάρτα παρουσίασε η Cardlink, δίνοντας μια εικόνα για την συνολική κίνηση στην χριστουγεννιάτικη αγορά.

Όπως έδειξαν τα δεδομένα, η αγοραστική κίνηση αυξήθηκε κατά 5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, γεγονός που δείχνει πως, ως επί των πλείστων, κινήθηκε στα ίδια επίπεδα.

Οι περισσότερες αγορές με κάρτα σε ένα λεπτό διενεργήθηκαν την Παραμονή των Χριστουγέννων, με 5.913 συναλλαγές ενώ οι καταναλωτές έδειξαν ιδιαίτερη προτίμηση στα φυσικά καταστήματα για τα εορταστικά ψώνια.

Ταυτόχρονα, η εστίαση κατέκτησε τις τρεις πρώτες θέσεις στην ποσοστιαία αύξηση του αριθμού συναλλαγών σε σχέση με πέρυσι. Συγκεκριμένα, οι συναλλαγές σε Fast food παρουσίασαν αύξηση 50%, σε εστιατόρια 47% και σε καφέ-μπαρ 38%.

Επιπλέον, πρωτιά στις online συναλλαγές κατέλαβε ο κλάδος των τυχερών παιχνιδιών και των στοιχημάτων, αλλά σημαντική αύξηση παρουσίασαν επίσης και οι online κρατήσεις εισιτηρίων για τρένα (+45%) και οι online φορτίσεις για τα διόδια (+49%).

Στα γιορτινά έξοδα των καταναλωτών συμπεριλήφθηκαν και οι δαπάνες για ταξίδια σε κοντινές ή μακρινές εξορμήσεις. Κορυφαία επιλογή των καταναλωτών για τις ημέρες 23/12-08/01 αποτέλεσαν οι νομοί Ευρυτανίας, Τρικάλων, Πέλλης, Δράμας και Καρδίτσης, δημοφιλείς χριστουγεννιάτικοι προορισμοί.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις