Επεκτείνονται στην ελληνική αγορά οι αλυσίδες χαμηλού κόστους
Νέες αφίξεις αλλά και διεύρυνση της παρουσίας των ήδη υφιστάμενων
Της Ρομίνας Νικηφόρου
Ταχύτατα επεκτείνονται τον τελευταίο χρόνο στην ελληνική αγορά, εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων, οι ξένες αλυσίδες χαμηλού κόστους οι οποίες δραστηριοποιούνται κατά κύριο λόγο στον κλάδο της ένδυσης αλλά και σε είδη σπιτιού, καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς.
Η ακρίβεια που πιέζει το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών οι οποίοι αναζητούν οικονομικές λύσεις φαίνεται πως έχει δημιουργήσει πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη τους.
Η τελευταία νέα άφιξη στην ελληνική αγορά ήταν της πολωνικής Sinsay η οποία άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης και το εμπορικό κέντρο Talos τον Ιανουάριο του 2023. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στον χώρο της «γρήγορης μόδας», διαθέτοντας επίσης προϊόντα ομορφιάς και είδη για το σπίτι. Μέσα στο 2023 αναμένεται η λειτουργία τουλάχιστον 7 καταστημάτων στην ελληνική αγορά.
Είχε προηγηθεί νωρίτερα, τον Οκτώβριο του 2022 η άφιξη της επίσης πολωνικής Pepco η οποία διαθέτει προϊόντα που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίες, από ρούχα και παπούτσια έως είδη για το σπίτι και παιχνίδια. Η Pepco άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο Piraeus Retail Park (Top Parks Πειραιώς) και έως το τέλος του έτους διέθετε συνολικά 8 καταστήματα στη χώρα μας ενώ το 2023 συνεχίζει την ανάπτυξή της στην ελληνική αγορά.
Την παρουσία της στη χώρας μας διευρύνει η τουρκική αλυσίδα ένδυσης LC Waikiki διαθέτοντας ήδη 10 καταστήματα σε όλη τη χώρα αλλά και η σερβική Lilly Drogerie -αλυσίδα προϊόντων ομορφιάς, υγείας, καλλυντικών η οποία εκτός από γνωστά brands αναπτύσσει και δικές της μάρκες σε χαμηλότερες τιμές- και πρόσφατα άνοιξε το 10ο κατάστημά της στο εμπορικό κέντρο Avenue.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις