«Επιστρέφουν» στα ράφια των σούπερ μάρκετ οι προσφορές στα τρόφιμα
Αυξήθηκε το ποσοστό των τροφίμων που πωλήθηκαν με προωθητική ενέργεια
Το ποσοστό των προϊόντων που πωλήθηκαν με προωθητικές ενέργειες στα σούπερ μάρκετ τον πρώτο μήνα του 2023 εμφάνισε αύξηση 2,1 μονάδων σε σύγκριση με πέρσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, καθώς – σε αξία- διαμορφώθηκε στο 24,3%, όταν έναν χρόνο πριν ήταν στο 22,2%.
Η κατηγορία των τροφίμων ήταν εκείνη που «οδήγησε» στην άνοδο αυτή, καταγράφοντας αύξηση 2,8 μονάδων και ποσοστό 24,1% έναντι 21,3% τον αντίστοιχο μήνα πέρσι. Την ίδια στιγμή πάντως η κατηγορία των τροφίμων ήταν εκείνη που εμφάνισε παράλληλα και τη μεγαλύτερη μείωση στον όγκο πωλήσεων τον πρώτο μήνα του νέου έτους.
Αντίθετα στις κατηγορίες των προϊόντων υγείας και ομορφιάς καθώς και των ειδών για το σπίτι καταγράφηκε μείωση στο ποσοστό των προωθητικών ενεργειών κατά 0,5 στην καθεμία.
Σημειώνεται ότι συνολικά το 2022 ο τζίρος των FMCG που πωλήθηκαν με προσφορά ήταν μειωμένος κατά 1,1 μονάδα σε σχέση με το 2021, με τα πρώτα στοιχεία του 2023 ωστόσο να δείχνουν μία τάση επαναφοράς των προσφορών στο ράφι τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στα τρόφιμα.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις