Εστίαση: Πώς ξεκίνησε η τουριστική σεζόν στη Μύκονο
Το δίμηνο Απριλίου - Μαΐου η πτώση έφτασε το 20-30%
Με χαμηλότερες ταχύτητες σε σχέση με την περσινή χρονιά κινείται ο κλάδος της εστίασης στη Μύκονο τους πρώτους μήνες της φετινής καλοκαιρινής σεζόν.
Οι επαγγελματίες της περιοχής υπολογίζουν ότι η μείωση στην κίνηση το δίμηνο Απριλίου – Μαΐου έφτασε το 20-30% με την εικόνα να βελτιώνεται σχετικά τον Ιούνιο και την πτώση να φτάνει περί το 15%.
Ένας από τους λόγους στους οποίους αποδίδεται η πτώση είναι οι κακές καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στη χώρα κατά τους προηγούμενους μήνες. Επίσης το «κύμα» ακρίβειας που όπως λένε επηρεάζει την ψυχολογία των τουριστών και λειτουργεί ανασταλτικά στην κατανάλωση ακόμη και στην περίπτωση της Μυκόνου. Τέλος οι επαγγελματίες θεωρούν ότι οι εικόνες με μπουλντόζες και κατεδαφίσεις στο νησί που κυκλοφόρησαν στο ξεκίνημα της τουριστικής σεζόν λόγω των πολεοδομικών παραβάσεων που εντοπίστηκαν, έπληξαν την εικόνα του.
Οι τιμές στα καταστήματα εστίασης της Μυκόνου συχνά βρίσκονται στο επίκεντρο, με φωτογραφίες που δείχνουν υπέρογκους λογαριασμούς -ακόμη και για το πιο προσιτό φαγητό, το σουβλάκι- να κάνουν τον γύρο του διαδικτύου. Από την πλευρά τους, οι επαγγελματίες του νησιού απαντούν ότι όσοι επισκέπτονται τη Μύκονο ακόμα μπορούν να βρουν καταστήματα με τιμές που ισχύουν και σε άλλα νησιά.
Αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι αντίστοιχη εικόνα με την Μύκονο καταγράφεται στον κλάδο της εστίασης και σε άλλες περιοχές της χώρας. Τα περισσότερα καταστήματα, με εξαίρεση τις περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση δουλεύουν κατά κύριο λόγο τα Σαββατοκύριακα και μέχρι τώρα οι επιδόσεις της εστίασης είναι κατώτερες των προσδοκιών των επαγγελματιών. Η αισιοδοξία πάντως για το υπόλοιπο του καλοκαιριού παραμένει ενώ σε αυτό εκτιμάται πως θα βοηθήσει και το γεγονός ότι πλέον τελείωσε η προεκλογική περίοδος που σε κάθε περίπτωση δημιουργεί αναστάτωση στην αγορά.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις