Οι ενέργειες από ΔΕΛΤΑ, ΚΡΙ ΚΡΙ και Ελληνικά Γαλακτοκομεία.

Της Ρομίνας Νικηφόρου

Μέσω προσφορών και προωθητικών ενεργειών, κατά κύριο λόγο, οι μεγάλες γαλακτοβιομηχανίες επιχειρούν το τελευταίο διάστημα να μειώσουν τις τιμές στα γαλακτοκομικά προϊόντα τα οποία σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, είναι τα τρόφιμα που υπέστησαν τις υψηλότερες ανατιμήσεις.

Σε μικρότερο βαθμό, κάποιες εταιρείες προχωρούν και σε μειώσεις σε κωδικούς στους τιμοκαταλόγους τους.

Σύμφωνα με τον κ. Τσόλκα, η ΔΕΛΤΑ από τον Φεβρουάριο, έχει προχωρήσει σε προσφορές στα γαλακτοκομικά προϊόντα της, προκειμένου να «επιστρέψει στον καταναλωτή μέρος από την επιπλέον αξία που αναγκάστηκε να πληρώσει πέρσι».

Έως τώρα η εταιρεία δεν έχει αποφασίσει για μείωση στις τιμές των τιμοκαταλόγων της, ωστόσο όπως επεσήμανε ο κ. Τσόλκας εφόσον οι προσφορές αυτές γίνονται σε μεγάλο εύρος προϊόντων και έχουν μεγάλη χρονική διάρκεια, δεν έχει διαφορά για τον καταναλωτή.

Η Κρι Κρι από την πλευρά της, την προηγούμενη εβδομάδα ανακοίνωσε προωθητικές ενέργειες για τη μείωση των τιμών στα γαλακτοκομικά της προϊόντα, συνολικής αξίας άνω των 3.000.000 ευρώ. Παράλληλα, όπως έκανε γνωστό προχωρά, από τις 10 Απριλίου, σε μειώσεις στις τιμές στις συσκευασίες φρέσκου αγελαδινού γάλακτος και του παραδοσιακού αγελαδινού γιαουρτιού κατά 10%.

«Καθώς διαφαίνεται στον ορίζοντα η αποκλιμάκωση των τιμών των πρώτων υλών της, η Κρι Κρι επιστρέφει στους καταναλωτές μέρος των ανατιμήσεων που είχαν σημειωθεί το προηγούμενο διάστημα» σημειώνει η εταιρεία.

Σε μειώσεις στους τιμοκαταλόγους τους στα γιαούρτια από αγελαδινό γάλα από 5 έως 13% έχει προχωρήσει από την 1η Απριλίου και η Ελληνικά Γαλακτοκομεία, γνωστή με τα brand  Όλυμπος και Ροδόπη καθώς επίσης και σε άλλα προϊόντα της μέσω προωθητικών ενεργειών.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις