Η επιστροφή της γαλλικής εταιρείας στο ελληνικό λιανεμπόριο τροφίμων, έρχεται να ταράξει τα νερά των discounters και να δημιουργήσει νέα δεδομένα για τις εκπτωτικές αλυσίδες. Η εταιρεία φαίνεται ότι θα αυξήσει τον ανταγωνισμό μεταξύ των εκπτωτικών αλυσίδων εξαιτίας της ευρείας γκάμας εκπτωτικών προϊόντων που διαθέτει αλλά και χάρη στη λειτουργία των καταστημάτων SUPECO που πρόκειται να αναπτύξει η εταιρεία.
Τι είναι τα καταστήματα SUPECO
Όπως έγινε γνωστό, μεταξύ των τύπων καταστήματος που θα αναπτύξει η αλυσίδα στη χώρα μας είναι τα καταστήματα SUPECO που υπάγονται στην κατηγορία του soft discounter. Τελευταίος soft discounter που είχε δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα ήταν η αλυσίδα Dia, το 80% της οποίας ανήκε στην Carrefour και το 20% στην «Μαρινόπουλος».
Τα καταστήματα SUPECO, τα οποία θα λειτουργήσουν στις εισόδους των αστικών κέντρων, λειτουργούν ήδη σε Ισπανία, Ρουμανία και Γαλλία, ενώ στα τέλη του 2020 στη Γαλλία λειτούργησε και ηλεκτρονικό κατάστημα υπό το σήμα αυτό.
Carrefour: Πώς εξηγείται η επένδυση στα SUPECO
Η εταιρεία, αποφάσισε να επενδύσει στο άνοιγμα των SUPECO καθώς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας γνωρίζουν σημαντική απήχηση εξαιτίας της ακρίβειας, με τα περισσότερα νοικοκυριά να τα επιλέγουν ως μια πιο φθηνή λύση. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2022 είχε φτάσει το 16,2%, με τις πωλήσεις να καταγράφουν αύξηση 5,4%.
Σημειώνεται ότι στην Ελλάδα, στην κατηγορία των discounters δραστηριοποιούνται δύο αλυσίδες, η γερμανική Lidl και η ρωσική MERE, με τη δεύτερη, να μην καταφέρνει όπως όλα δείχνουν να κλονίσει την παντοδυναμία της πρώτης καθώς λειτουργεί μόνο τέσσερα καταστήματα στην ελληνική αγορά (Αγρίνιο, Τρίπολη, Κόρινθο και Λάρισα) και πρόσφατα έκλεισε το κατάστημα που λειτουργούσε στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης.
ΠΗΓΗ: moneyreview.gr
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κάντε εγγραφή στο newsletter του foodlife.gr για να μαθαίνετε ο,τι συμβαίνει στον κλάδο των τροφίμων και του λιανεμπορίου στην Ελλάδα αλλά και τις νέες διατροφικές τάσεις σε όλον τον κόσμο