Άνοιξε και επίσημα τις πόρτες του το αυτοματοποιημένο κατάστημα λιανεμπορίο
Πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη 30 Ιουνίου τα εγκαίνια του i-mall Micro Market, του πρώτου ρομποτικού καταστήματος στην Ελλάδα χωρίς πωλητές. “Το i-mall Μicro Market στην υλοποίησή του, συνάντησε πολλές δυσκολίες, ωστόσο χάρη στην επιμονή, στην υπομονή και στη συνεχή ροή χρηματοδότησης, καταφέραμε να υπερκεράσουμε όλα τα εμπόδια, ώστε να δημιουργηθεί ένα νέο κανάλι διανομής και ένας νέος τρόπος διάθεσης για προϊόντα καθημερινής χρήσης. Η i-mall Micro Market, έχει ενσωματώσει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες που εξοικονομούν χρόνο στους χρήστες, κόστος στους επιχειρηματίες ενώ ταυτόχρονα προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στον καταναλωτή. Η i-mall Micro Market στηρίζεται στην λογική win – win, ‘‘όσο ψωνίζω, τόσο κερδίζω”, για αυτό και εν τέλει λειτουργεί προς το συμφέρον του τελικού καταναλωτή”, επεσήμανε ο Δ. Καραβασίλης, εμπνευστής του εγχειρήματος μιλώντας στα εγκαίνια του καταστήματος.
Το i-mall Micro Market είναι ένα πλήρως αυτοματοποιημένο κατάστημα λιανεμπορίου που λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο, μόνο με ανέπαφες συναλλαγές.
Τα i-mall Micro Market λειτουργούν από απόσταση (fully remote) αφού όλες οι λειτουργίες πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως από τον ιδιοκτήτη τους με πλήρη έλεγχο μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα. Αξιοποιώντας την εξελιγμένη IoT τεχνολογία των ρομποτικών συστημάτων – πωλητών σε συνδυασμό με το ειδικό λογισμικό της i-mall εφαρμογής και του software, προσφέρουν όλο το 24ωρο, ταχύτητα στην εξυπηρέτηση και ασφάλεια, συστήνοντας με online έλεγχο στατιστικά δεδομένα επέμβασης και πλήρους διαχείρισης του καταστήματος, φέρνοντας στο καταναλωτικό κοινό τα πρώτα παγκοσμίως καταστήματα μικρολιανικής χωρίς ανθρώπινη παρουσία.
“Η διαφοροποίησή μας σε σχέση με τα υπόλοιπα κλασσικά καταστήματα της μικρής λιανικής είναι η έμφαση που δίνουμε στην εμπειρία που έχει ο καταναλωτής για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η επίσκεψή του σε ένα κατάστημα i-mallMicroMarket” ανέφερε ο Γιώργος Φασουλάκης, εμπορικός διευθυντής της i-mall Micro Market, με πολύχρονη εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις όπως στα Kiosky’s Convenience Stores και στα e-kiosky’s. Πρόσθεσε επίσης ότι το customer journey και το πρόγραμμα loyalty έχουν σχεδιαστεί από την ομάδα της i-mall Micro Market και της Warply με τέτοιον τρόπο ώστε να λειτουργούν απολύτως διαδραστικά με τον καταναλωτή, κάνοντάς τον, μέρος του i-mall για όσο διάστημα διαρκεί η αγορά του. “Αυτό που επιθυμούμε είναι, όλοι όσοι μας επισκεφθούν να ”αγοράσουν” πρωτίστως την εμπειρία i-mall και δευτερευόντως τα προϊόντα. Με λίγα λόγια, στόχος μας είναι τα καταστήματά μας, να αποτελέσουν σημεία αναφοράς και συνάντησης μικρών και μεγάλων,ενισχύοντας το socializing” τόνισε ο ιδρυτής του καταστήματος.
Κάντε εγγραφή στο newsletter του foodlife.gr για να μαθαίνετε ο,τι συμβαίνει στον κλάδο των τροφίμων και του λιανεμπορίου στην Ελλάδα αλλά και τις νέες διατροφικές τάσεις σε όλον τον κόσμο