Το δίκτυο φυσικών καταστημάτων άγγιξε πλέον τα 110 σημεία πώλησης

Με σημαντική αύξηση πωλήσεων που υπερβαίνει το +40% έκλεισε το α’ τρίμηνο του 2023 ο Όμιλος Intrafashion με το δυναμικό brand γυναικείας ένδυσης “Pink Woman”.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου, Δημήτρη Ματεμτζή, «η αύξηση αυτή αντανακλά, τόσο την αναπτυξιακή πορεία του Ομίλου αλλά και το “αδύναμο” πρώτο τρίμηνο του 2022 που δημιούργησε τις συνθήκες περαιτέρω ευνοϊκής σύγκρισης για φέτος».

Τα νέα καταστήματα

Επιπλέον, η διοίκηση του Ομίλου ανακοίνωσε 8 νέα εταιρικά καταστημάτων κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου που ενισχύουν το λιανεμπορικό αποτύπωμα του αγαπημένου brand, το φυσικό δίκτυο καταστημάτων του οποίου άγγιξε πλέον τα 110 σημεία πώλησης.

Συγκεκριμένα σε Αvenue Mall, Μαρούσι, Νέα Ιωνία, Βριλήσσια (στην Αθήνα), καθώς και Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, Αλιβέρι, Αμαλιάδα, ενώ πραγματοποιήθηκε μεταστέγαση και άνοιγμα νέου καταστήματος στην καρδιά της αγοράς του Αγρινίου. Σημειώνεται δε, πως εγκαινιάστηκε το ανακαινισμένο “Pink Womanstore στον εμπορικότερο πεζόδρομο της πρωτεύουσας (Ερμού 16).

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις