Jumbo: Αύξηση 14,12% στις πωλήσεις το 2022
Στο +40% ο τζίρος το πρώτο δίμηνο του 2023
Τα 949 εκατ. ευρώ έφτασε ο τζίρος της μεγάλης αλυσίδας παιχνιδιών Jumbo το 2022, σύμφωνα με την ανακοίνωση των στοιχείων από την εταιρεία, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 14,12% σε σύγκριση με το 2021.
Ταυτόχρονα, το πρώτο δίμηνο του 2023 καταγράφηκε αύξηση πωλήσεων +40% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι ενώ οι πωλήσεις για τον μήνα Φεβρουάριο 2023 σημείωσαν αύξηση κατά +35% περίπου σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Ωστόσο, η διοίκηση του Ομίλου θεωρεί μη συνετό να εκληφθεί αυτή η εξαιρετική επίδοση ως βάση εκτιμήσεων για το σύνολο του οικονομικού έτους, καθώς συγκρίνεται με μία περίοδο του 2022, που οι περιορισμοί λόγω Covid-19 δεν είχαν αρθεί εντελώς.
Λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα στην αγορά, καθώς και ότι αυτήν τη χρονική στιγμή η όποια πρόβλεψη για τη συμπεριφορά του καταναλωτή κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους είναι εξαιρετικά δύσκολη, η Διοίκηση του Ομίλου εκτιμά ότι κατά το 2023 οι πωλήσεις θα σημειώσουν αύξηση κατά +15%.
Το άνοιγμα ενός ακόμα υπερ-καταστήματος στη Ρουμανία και ενός υπερ- καταστήματος στην Κύπρο, καθώς και η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος στη Ρουμανία, αναμένεται να συμβάλουν στην επίδοση αυτήν.
Η μείωση των ναύλων βοηθά στην υπεράσπιση του μεικτού περιθωρίου, σε ένα περιβάλλον που υπάρχουν αποπληθωριστικές τάσεις, ενώ η ενίσχυση του Δολαρίου έναντι του Ευρώ θα έχει αρνητική επίδραση στην προσπάθεια αυτήν.
Κατ’ αρχάς, εκτίμηση της Διοίκησης είναι ότι το μεικτό περιθώριο κατά το 2023 θα μπορούσε να διαμορφωθεί στο 54% περίπου.
Εάν επιβεβαιωθεί η εκτιμώμενη πρόβλεψη των πωλήσεων, τα κέρδη του Ομίλου εκτιμάται ότι θα κυμανθούν μεταξύ EUR 270εκατ και EUR 275 εκατ. το 2023.
Όσον αφορά τα δεδομένα της φετινής χρονιάς, παρατίθεται αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων ανά χώρα τον Φεβρουάριο του 2023 και κατά το πρώτο δίμηνο του 2023:
Ελλάδα
Τον Φεβρουάριο του 2023 οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές) παρουσίασαν αύξηση κατά +36% περίπου.
Συνολικά για το πρώτο δίμηνο του έτους 2023, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +41% περίπου σε σχέση με το 2022.
Κύπρος
Οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τον Φεβρουάριο του 2023 αυξήθηκαν κατά +40% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο για τους πρώτους δύο μήνες του 2023 είναι αυξημένες κατά +36% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Βουλγαρία
Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +37% περίπου τον Φεβρουάριο του 2023, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις στη Βουλγαρία για τους πρώτους δύο μήνες του 2023 είναι αυξημένες κατά +45% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Ρουμανία
Οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση της τάξης του +32% περίπου τον Φεβρουάριο του 2023, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις στη Ρουμανία για τους πρώτους δύο μήνες του 2023 είναι αυξημένες κατά +36% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα».
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις