«Καλάθι του νοικοκυριού»: Πάνω από 90.000 καταναλωτές έχουν δημιουργήσει τα δικά τους «καλάθια»
Πάνω από 120.000 επισκέψεις την ημέρα στο site
Στην εταιρεία Warply ανέθεσε το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων τον σχεδιασμό, την τεχνική υλοποίηση και την υποστήριξη για το “καλάθι του νοικοκυριού”. Στις τέσσερεις εβδομάδες λειτουργίας του μέτρου έχουν γίνει 80.000 downloads στην εφαρμογή e-καταναλωτής φτάνοντας αθροιστικά τις 220.000. Επίσης, έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 120.000 επισκέψεις την ημέρα στο site, ενώ πάνω από 90.000 καταναλωτές έχουν δημιουργήσει τα δικά τους, προσωπικά καλάθια και παρακολουθούν την εξέλιξη των τιμών.
Η Warply για το “καλάθι του νοικοκυριού” ήταν υπεύθυνη για τον συντονισμό τη διασύνδεση και την εκπαίδευση των σούπερ μάρκετ, για την τεχνική υλοποίηση σε app και website, καθώς επίσης έχει αναλάβει τον ποιοτικό έλεγχο εξετάζει των δεδομένων που λαμβάνει από τις επιχειρήσεις, τις παραμέτρους που καταδεικνύουν -μέσω των αγορών- τις ανάγκες και τις τάσεις για τους ίδιους τους καταναλωτές και σε συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων διαμορφώνει τις απαραίτητες αλλαγές στο “καλάθι του νοικοκυριού”.
Ο Γιάννης Δοξαράς, ιδρυτής και γενικός διευθυντής της Warply και υπεύθυνος του e-katanalotis δήλωσε σχετικά με το «καλάθι του νοικοκυριού»: “Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για την αποδοχή που έχει λάβει το μέτρο του καλαθιού του νοικοκυριού από τους καταναλωτές, οι οποίοι έχουν προσθέσει τα προτεινόμενα προϊόντα στο σύνολο των καλαθιών τους, ενώ ταυτόχρονα νιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και τις αλυσίδες για την άψογη συνεργασία”.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις