Η εταιρεία απέσπασε διάκριση για την εξοικονόμηση σημαντικών περιβαλλοντικών πόρων για το 2021

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ “Μασούτης”, κατέγραψε πωλήσεις 883,47 εκατ. ευρώ το 2021 από 882, 46 εκατ. ευρώ το 2020, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 0,1%. Αντίστοιχα τα μικτά κέρδη αυξήθηκαν κατά 6,4% από 217, 29 εκατ. ευρώ το 2020 σε 231,24 εκατ. ευρώ το 2021.

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα το 2022, η εταιρεία Μασούτης προχώρησε σε στρατηγική συμφωνία με τη ΣΥΝΚΑ Κρήτης Υπεραγορές Α.Ε., μέσα από την οποία διευρύνει την παρουσία της σε νέες περιοχές. Η σχετική απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού στις αρχές Μαΐου, αναφέρει «αφορά την απόκτηση από τη Μασούτης του αποκλειστικού και κοινού, κατά περίπτωση, ελέγχου επί του κλάδου χονδρικού και λιανικού εμπορίου ειδών σούπερ μάρκετ του ΣΥΝΚΑ Κρήτης, που απαρτίζεται, μεταξύ άλλων, από καταστήματα λιανικής και χονδρικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ, συμμετοχές σε επιχειρήσεις, συμβατικές σχέσεις, ακίνητα και άλλα περιουσιακά στοιχεία. Επίσης, η Μασούτης θα αποκτήσει κοινό έλεγχο με τον ΣΥΝΚΑ Κρήτης σε δύο ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς τοπικής εμβέλειας στην Κρήτη». Η συνεργασία αυτή, διεύρυνε τη θέση και την ισχύ της εταιρείας στην Ελληνική αγορά.

Σημειώνεται πως αυτή την στιγμή η Μασούτης διαθέτει 369 φυσικά καταστήματα και απασχολεί περισσότερους από 9.200 εργαζόμενους, οι οποίοι μέχρι το τέλος του 2022 εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τους 10.000.

Μασούτης: Βιώσιμη ανάπτυξη

Η εταιρεία , μένοντας πιστή στο σχέδιο βιώσιμης ανάπτυξης, κατάφερε να εξοικονομήσει σημαντικούς περιβαλλοντικούς πόρους για το 2021 χρησιμοποιώντας επαναχρησιμοποιήσιμα πλαστικά κιβώτια (RPC) της IFCO, της παγκόσμιας εταιρίας για τη διακίνηση των φρέσκων προϊόντων της.

Πιο συγκεκριμένα η εταιρία εξοικονόμησε:

  • 552.188 kg CO2, που θα μπορούσε να μεταφραστεί σε 325 λιγότερα αυτοκίνητα σε κυκλοφορία για ένα χρόνο
  • 9.847 m3 νερό, που θα μπορούσε να μεταφραστεί σε 218.822 5λεπτα ντους
  • 35.106 gl ενέργειας, που θα μπορούσε να μεταφραστεί σε 18.553 λαμπτήρες φωτισμού για ένα χρόνο
  • 282.013 kg στερεά απόβλητα που θα μπορούσε να μεταφραστεί σε στέρεα απόβλητα 216.933 ατόμων ημερησίως
  • 50.167 kg φθορές προϊόντων που θα μπορούσε να μεταφραστεί σε 83.612 μέσα γεύματα

Αποτέλεσμα τήρησης της διαδικασίας από όλη την αλυσίδα, η Μασούτης απόσπασε από την εταιρία IFCO τη διάκριση για τους όλους τους στόχους.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις