McArthurGlen: Αλλάζει όνομα το μεγάλο εκπτωτικό χωριό στα Σπάτα
Οι αλλαγές που φέρνει η εξαγορά του από την Lamda Development
Με νέο όνομα θα υποδεχθεί τη νέα χρονιά το μεγάλο εκπτωτικό χωριό στα Σπάτα “McArthurGlen Designer Outlet Athens” σύμφωνα με ανακοίνωση της νέας ιδιοκτησίας. Έπειτα από την εξαγορά του από την Lamda Development ξεκινά η πλήρης διαχείρισή του από την εταιρεία με την είσοδο στο νέο έτος, γεγονός που συνοδεύεται με την μετονομασία του σε “Designer Outlet Athens“.
Το εκπτωτικό χωριό των Σπάτων, το οποίο παρουσιάζει αυτή την στιγμή πληρότητα 95% και αντιπροσωπεύει ποσοστό 14% (21.200 τ.μ.) επί του συνόλου των εκμισθώσιμων χώρων στα εμπορικά κέντρα του ομίλου της Lamda Development (Τhe Mall Athens, Golden Hall στο Μαρούσι, Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη), με έναν συνολικό αριθμό επισκεπτών σε ετήσια βάση κοντά στα 4,2 εκατομμύρια.
«Νέο όνομα, ίδια εμπειρία», είναι το σύνθημα του μεγάλου εκπτωτικού χωριού της Αττικής στο οποίο αναμένεται να δούμε και άλλες αλλαγές στο μέλλον υπό την νέα ιδιοκτησία.
Η ανακοίνωση της Lamda Development αναφέρει:
Η LAMDA DEVELOPMENT S.A. («Εταιρεία»), σύμφωνα με τον Κανονισμό 596/2014/ΕΕ και τον Κανονισμό του Χρηματιστηρίου Αθηνών, έκαστος όπως ισχύει, ανακοινώνει ότι η κατά 100% θυγατρική της, L.O.V. S.M.S.A., εξαγόρασε την 05.08.2022 το 100% της εταιρείας McArthurGlen Hellas Μονοπρόσωπη ΕΠΕ, ιδιοκτήτριας του εκπτωτικού χωριού McArthurGlen Designer Outlet Athens στα Σπάτα του νομού Αττικής, από την εταιρεία MGE Hellenic Investments S.àr.l.
Η αξία του McArthurGlen Designer Outlet Athens ανέρχεται σε περίπου €109εκ (Gross Asset Value), όπως προκύπτει από την αποτίμηση του ανεξάρτητου εκτιμητή CBRE Axies την 31.12.2021. Το τίμημα της εξαγοράς ανήλθε σε περίπου €40εκ, περιλαμβανομένης της αποπληρωμής προϋφιστάμενων δανείων που είχαν χορηγηθεί από τους προηγούμενους εταίρους της εταιρείας.
Το McArthurGlen Designer Outlet Athens είναι το κορυφαίο εκπτωτικό χωριό της Ελλάδας με συνολική εκμισθώσιμη επιφάνεια περίπου 21.200 τ.μ. και περισσότερα από 100 καταστήματα, καφέ και εστιατόρια. Η πληρότητα την 30.06.2022 ήταν περίπου 95% ενώ η συνολική επισκεψιμότητα σε συνθήκες πλήρους και ανεμπόδιστης λειτουργίας (το 2019, προ της πανδημίας) ήταν περίπου 4,2εκ επισκέπτες ετησίως. Η ως άνω συναλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο της υφιστάμενης στρατηγικής της εταιρείας που στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων αλλά και του χαρτοφυλακίου των Εμπορικών Κέντρων.
Διαβάστε επίσης: Pepco: Διευρύνει με ταχείς ρυθμούς το δίκτυό της στην Ελλάδα
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις