«Μόνιμη Μείωση Τιμής»: Αυξήθηκαν σε 598 τα προϊόντα – Ποιες εταιρείες συμμετέχουν
Έχουν προστεθεί νέες κατηγορίες προϊόντων, όπως αναψυκτικά, καφές, ζυμαρικά, ψωμί, βούτυρο, βρεφικές τροφές και προϊόντα για κατοικίδια
Τους 598 φτάνουν πλέον οι κωδικοί των προϊόντων που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία τη «Μόνιμης Μείωσης Τιμής» οι κατηγορίες αυξάνονται στις 30.
Οι εταιρείες επώνυμων προϊόντων που συμμετέχουν ανέρχονται στις 45 και συγκεκριμένα οι:
Όλυμπος, Γιώτης, Βιολάντα , Μύλοι Λούλη, ΤΡΙΚΚΗ, Numil Hellas , Παλίρροια-Σουλιώτης, Χαλβατζής Μακεδονική, Καραμολέγκος, MULTI FOAM, EURICOM, MELINDA, ARLA, ΜΑΝΔΡΕΚΑΣ, FLOS , ΝΙΚΑΣ, Δέλτα, Procter & Gamble, CRETA FARMS, CONVOY-WORLD , Coca-Cola Τρία Έψιλον, FARCOM, ΜΕΓΑ, CAFETEX, ΜΥΛΟΙ ΘΡΑΚΗΣ, Εμποροβιομηχανοτεχνική Εγνατία, ΜΠΙΣΚΟΤΟΠΟΙΙΑ ΔΕΡΜΙΣΗΣ, ΔΩΔΩΝΗ, LACTALIS HELLAS, FrieslandCampina Hellas-ΝΟΥΝΟΥ, Condito, Septona, Elbisco, Private Brands, TANKO pet food, ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ , Nestle, CPW Ελλάς , Μανωλικάκης , ΕΛΑΙΣ – UNILEVER, ΑΔΑΜΑΝΤΙΝΑ, ΜΙΝΕΡΒΑ, Galaxy, Pescanova Hellas.
Παράλληλα περιλαμβάνονται και 3 κωδικοί προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Υπενθυμίζεται πως το χρονικό περιθώριο για τις εταιρείες προκειμένου να συμμετάσχουν με έγγραφη δέσμευση στη «Μόνιμη Μείωσης Τιμής» είναι έως στις 30 Νοεμβρίου.
Νέες κατηγορίες
Το εύρος των προϊόντων- με μειωμένες τιμές κατά τουλάχιστον 5% για χρονικό διάστημα κατ΄ελάχιστον 6 μηνών- έχει διευρυνθεί σε σχέση με την αρχική λίστα στις 25 Οκτωβρίου, αφού έχουν προστεθεί νέες κατηγορίες προϊόντων μεταξύ των οποίων αναψυκτικά, καφές, ζυμαρικά, ψωμί, βούτυρο, βρεφικές τροφές και προϊόντα για κατοικίδια.
Επίσης στις ήδη υφιστάμενες κατηγορίες τα προϊόντα έχουν αυξηθεί με τα τρόφιμα να αποτελούν τη «μερίδα του λέοντος» στο σύνολο των 598 κωδικών. Εκτός των τροφίμων αυξήθηκαν επίσης τα προϊόντα καθαριότητας, φτάνοντας στους 68 κωδικούς καθώς και τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, που ανέρχονται πλέον σε 66 κωδικούς.
Ανά κατηγορία, οι μεγαλύτερες μειώσεις μεσοσταθμικά καταγράφονται στα κατεψυγμένα τρόφιμα κατά 10% (συνολικά 17 κωδικοί), στο αλεύρι κατά 9% (24 κωδικοί), σε χυμούς και ροφήματα κατά 8% (συνολικά 27 κωδικοί) και σε ζωμούς και σάλτσες επίσης κατά 8% (26 κωδικοί).
Υπενθυμίζεται πως αρχικός στόχος του Υπουργείου Ανάπτυξης ήταν ο αριθμός των κωδικών στα ράφια των σούπερ μάρκετ να ξεπεράσεις τους 500. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου εκφράζει την ιδιαίτερη ικανοποίησή της για τη συμμετοχή των επιχειρήσεων στην πρωτοβουλία που σκοπό έχει τη στήριξη όλων των νοικοκυριών που δοκιμάζονται από την εισαγόμενη κρίση πληθωρισμού και κυρίως όλων των ευάλωτων συμπολιτών μας. Παράλληλα, δηλώνει ότι στο πλαίσιο της δημιουργικής συνεργασίας με τις επιχειρήσεις του χώρου, θα συνεχίσει τις προσπάθειες για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διεύρυνση της λίστας των σχετικών προϊόντων.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις