Νέο «δίχτυ» προστασίας για τους καταναλωτές
Το σχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την προστασία των καταναλωτών από την αισχροκέρδεια σε προϊόντα και υπηρεσίες
Του Δημήτρη Χριστούλια
«Φρένο» στην κερδοσκοπία επιχειρεί να βάλει το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, σε μια περίοδο όπου η ακρίβεια συνεχίζει να αποτελεί το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα για τα νοικοκυριά. Με σύμμαχο την τεχνολογία και προχωρώντας σε παρεμβάσεις στην αγορά με στόχο την μεγαλύτερη διαφάνεια στις αγορές βασικών καταναλωτικών αγαθών ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Αδωνις Γεωργιάδης και οι συνεργάτες του σχεδιάζουν όλα τα κατάλληλα ηλεκτρονικά εργαλεία και παράλληλα προχωρούν στην λήψη μέτρων όπου απαιτείται με στόχο την προστασία των καταναλωτών από την αισχροκέρδεια και τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές. Στο πλαίσιο αυτό το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, σχεδιάζει να ρίξει στην αγορά δύο νέα ηλεκτρονικά «όπλα» και ειδικότερα μέσα από δύο νέες πλατφόρμες για επιδιώξει την καλύτερη και ξεκάθαρη ενημέρωση του καταναλωτή για το κόστος βασικών αγαθών και υπηρεσιών. Επίσης, από τις 15 Μαΐου αναμένεται ν’ αλλάξουν και να γίνουν πιο ευδιάκριτα τα ταμπελάκια στα σούπερ μάρκετ που αναγράφουν τις τιμές και την ποσότητα των πωληθέντων προϊόντων.
Νέα πλατφόρμα
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες στο υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων σχεδιάζεται η δημιουργία μια πλατφόρμας, η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα είναι έτοιμη μετά τις εκλογές και η οποία θα δίνει την δυνατότητα μέσα από μια γρήγορη και εύκολη διαδικασία να αλλάζουν πάροχο ρεύματος, σταθερής, κινητής τηλεφωνίας και ίντερνετ. Προς αυτή την κατεύθυνση, στόχος είναι να αναρτώνται στην πλατφόρμα οι χρεώσεις των εταιρειών κινητής, σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ αλλά και παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας. Οι καταναλωτές που θα επισκέπτονται την συγκεκριμένη πλατφόρμα θα μπορούν αφού ενημερωθούν για τις χρεώσεις των εταιρειών στην συνέχεια να αλλάζουν πάροχο με 3-4 κλικ. Σημειώνεται, ότι όσοι θελήσουν να αλλάξουν πάροχο ρεύματος θα μπορούν να το κάνουν χωρίς «πέναλτι» όπως γίνεται και σήμερα. Κάτι ανάλογο συζητείται να ισχύει και για όσους θέλουν να αλλάξουν πάροχο σταθερής, κινητής τηλεφωνίας και ίντερνετ. Θα πρέπει ωστόσο να γίνουν όλες οι συζητήσεις με τους εμπλεκόμενους φορείς για να παρθούν οι τελικές αποφάσεις.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις