NielsenIQ: Κατά 11% αυξήθηκε ο τζίρος των σούπερ μάρκετ το καλοκαίρι
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις σε προϊόντικές κατηγορίες όπως η Μπύρα, το Παγωτό και τα Αναψυκτικά ιδιαίτερα στις τουριστικές περιοχές
Διψήφια αύξηση σημείωσε ο τζίρος των ελληνικών σούπερ μάρκετ το καλοκαίρι, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της NielsenIQ. Η άνοδος αυτή αφορά τόσο την νησιωτική όσο και την ηπειρωτική Ελλάδα ενώ η τάση είναι πολύ πιο υψηλή σε σχέση με αυτή που σημειώθηκε στην αγορά τους 5 πρώτους μήνες του έτους (-0,2%).
Πώς διαμορφώθηκε ο τζίρος των σούπερ μάρκετ το καλοκαίρι στις τουριστικές περιοχές
Οι περιοχές που παρουσίασαν τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης στις πωλήσεις τους είναι αυτές που προσελκύουν περισσότερους τουρίστες, όπως η Κρήτη (+16%), τα νησιά (+15,8%) και η Πελοπόννησος (+12%).
Σε επίπεδα καναλιών, τα Cash & Carry συνεχίζουν να αναπτύσσονται σημαντικά το 2022, σε όλες τις χρονικές περιόδους, περισσότερο από το κανάλι των super markets, καθώς οι όποιοι περιορισμοί υπήρχαν στο κανάλι του HO.RE.CA τους πρώτους μήνες του 2021 έπαψαν να υφίστανται την τρέχουσα χρονιά.
Όσον αφορά σε κάποιες από τις πιο σημαντικές εποχιακές προϊόντικές κατηγορίες, όπως είναι η Μπύρα, το Παγωτό, τα Αναψυκτικά κτλ, αυτές παρουσίασαν σημαντικά υψηλότερες αυξητικές τάσεις στις λεγόμενες τουριστικές περιοχές, σε σχέση με την συνολική αγορά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ τους προηγούμενους μήνες ο αυξημένος τζίρος των σούπερ μάρκετ οφειλόταν στον πληθωρισμό και τις αυξήσεις των τιμών των προϊόντων, το καλοκαίρι αυξήθηκε και η ζήτηση.
Διαβάστε επίσης: Μητσοτάκης: Αναγκαίοι οι έλεγχοι στα ράφια των σούπερ μάρκετ και η συγκράτηση των τιμών
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις