Οι 5 τύποι καταναλωτών – Πώς ψωνίζουν, ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους
Ένας στους τρεις καταναλωτές- δίνει πρωταρχική σημασία στην τιμή και τα προσιτά προϊόντα
Οι καταναλωτές μέσα σε ένα παρατεταμένο διεθνές περιβάλλον αστάθειας πιέζονται από διαφορετικές κατευθύνσεις και αντιδρούν με διαφορετικούς τρόπους. Το κόστος διαβίωσης και η αύξηση των τιμών αποτελούν σε κάθε περίπτωση, τις κυρίαρχες ανησυχίες τους.
Τα παραπάνω διαπιστώνει μεταξύ άλλων η έρευνα της ΕΥ Ελλάδος, που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο πλαίσιο του 8ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, σύμφωνα με την οποία διαμορφώνονται πέντε τύποι καταναλωτών.
Η πολυπλυθέστερη ομάδα – ένας στους τρεις καταναλωτές- δίνει πρωταρχική σημασία στην τιμή και τα προσιτά προϊόντα (Affordability First).
Οι καταναλωτές που προτεραιοποιούν το περιβάλλον (Planet First – 21%), αποτελούν φέτος για πρώτη φορά, τη δεύτερη πολυπληθέστερη ομάδα. Αν συνυπολογιστούν και όσοι προβληματίζονται για τον κοινωνικό αντίκτυπο της καταναλωτικής συμπεριφοράς τους Society First που ακολουθούν με 10% τότε οι δύο αυτές ομάδες συγκεντρώνουν συνολικά το ίδιο ποσοστό με την κυρίαρχη τυπολογία.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις