Παράλληλα η πλειονότητα των Ελλήνων αγαπά να μαγειρεύει και να πειραματίζεται με νέες συνταγές

Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες τρώνε συστηματικά έξω ενώ σε αντίστοιχο ποσοστό αγοράζει συχνά έτοιμο φαγητό σε πακέτο ή παραγγέλνει φαγητό απ’ έξω.

Σύμφωνα με την Έρευνα YouGov Profiles από την Focus Bari παρά την αυξανόμενη στροφή προς την υγεία, η ακρίβεια και η έντονη ανάγκη των Ελλήνων να βγαίνουν έξω για φαγητό, τους οδηγούν σε συγκεκριμένες διατροφικές επιλογές.

Ένας στους τρεις Έλληνες, και πάνω από ένας στους δύο της Gen Z τρώνε συστηματικά σε εστιατόρια  fast-food.Η αναλογία των Ελλήνων που «υποκύπτουν» σε «νόστιμα-βλαβερά» τρόφιμα ξεπερνά εκείνη που δηλώνει προτίμηση σε πιο υγιεινές επιλογές. Οι Έλληνες αγαπούν να βγαίνουν έξω για φαγητό : ειδικά οι νέοι, αλλά και οι μεγαλύτεροι σε σημαντική αναλογία τρώνε έξω σε εστιατόρια συστηματικά/πολύ συχνά.

Εκτός από το φαγητό έξω, τρεις στους πέντε Έλληνες αγοράζουν συχνά φαγητό σε πακέτο, και η αναλογία αυτή είναι μεγαλύτερη στις νεαρές και μεσαίες ηλικίες.

Παράλληλα όμως, η πλειονότητα των Ελλήνων αγαπά να μαγειρεύει και να πειραματίζεται με νέες συνταγές, ενώ αναγνωρίζει την σημαντικότητα του φαγητού με παραδοσιακό τρόπο και όλη την οικογένεια. Περίπου ένας στους τρεις Έλληνες κρατούν προσεκτική στάση απέναντι στα κατεψυγμένα τρόφιμα, αποφεύγουν συνειδητά τα μεταλλαγμένα / γενετικά τροποποιημένα, δηλώνουν επιφυλακτικοί ως προς τα συμπληρώματα διατροφής και εκφράζουν τάση για μια διατροφή με μειωμένη κατανάλωση κρέατος / γαλακτοκομικών. Στην πλειονότητά τους, οι Έλληνες τοποθετούνται υπέρ των φρέσκων τροφίμων, που για έναν στους τρεις αποτελούν κριτήριο επιλογής σουπερμάρκετ.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις