Οnline αγορές: Τι ψώνισαν οι καταναλωτές το Πάσχα
Κατά 800% αυξήθηκαν οι πωλήσεις στα πλυντήρια ρούχων» σύμφωνα με τα στοιχεία της Skroutz
Σχεδόν τα 60 ευρώ άγγιξε η μέση αξία του online καλαθιού του καταναλωτή στις αγορές το φετινό Πάσχα καταγράφοντας αύξηση κατά 16,65% σε σχέση με πέρσι.
Τα παραπάνω προκύπτουν από στοιχεία της Skroutz, σύμφωνα με τα οποία ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο, σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Σημαντικά αυξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελιών, αγγίζοντας το 40,52% σε σύγκριση με το 2022, που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα.
Μεγάλη άνοδος στις πωλήσεις λευκών συσκευών
Οι πωλήσεις των λευκών συσκευών κατέγραψαν ραγδαία άνοδο με τα «Πλυντήρια ρούχων» να εμφανίζουν ανάπτυξη κατά 800% σχεδόν σε σχέση με πέρσι.
Η λίστα με τις κατηγορίες που ξεχώρισαν:
- Πλυντήρια Ρούχων
- Πλυντήρια Πιάτων
- Ψυγεία
- Κουζίνες & Φούρνοι
- Εστίες Κουζίνας
- Οικιακά Κλιματιστικά Inverter
- Τηλεοράσεις
- Απορροφητήρες Κουζίνας
- Επεξεργαστές
- Μνήμες RAM
Όσον αφορά στο shopping on-the-go, τα στοιχεία δείχνουν ότι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα ψώνια μέσω εφαρμογών. Αξιοσημείωτη είναι η άνοδος των επισκέψεων στο skroutz app με ποσοστό 67%, ενώ οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με την περσινή πασχαλινή περίοδο.
Τέλος η μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 03 Απριλίου, μια εβδομάδα ακριβώς πριν την Μεγάλη εβδομάδα, γεγονός που καταδεικνύει ότι τα ψώνια της τελευταίας στιγμής, μετατρέπονται και σε online συνήθεια.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις