P&G: Γιατί επέλεξε την Ελλάδα για τη δημιουργία ευρωπαϊκού logistics hub
Στο νέο hub υπολογίζεται ότι θα απασχοληθούν περίπου 50 εργαζόμενοι
Της Ρομίνας Νικηφόρου
Νέο ευρωπαϊκό logistics hub με έδρα την Ελλάδα δημιουργεί η εταιρεία P&G, το χαρτοφυλάκιό της οποίας περιλαμβάνει ορισμένα κορυφαία brands προϊόντων της καθημερινότητας των νοικοκυριών.
Με στόχο την ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας της εταιρείας, ο σχεδιασμός πορβλέπει τη στελέχωση του hub από μια νέα ομάδα ανθρώπων, η οποία από την Ελλάδα θα υποστηρίζει και τα 40 διανεμητικά κέντρα της εταιρείας στην Ευρώπη. Για σημαντικές λειτουργίες όπως εκείνες που σχετίζονται με τα αποθέματα, την ανάλυση επιπέδου εξυπηρέτησης και τις ποιοτικές διαδικασίες.
Σε αναζήτηση εργαζομένων που θα στελεχώσουν το hub
Η αναζήτηση των εργαζομένων που θα στελεχώσουν το hub έχει ήδη ξεκινήσει και, σύμφωνα με πληροφορίες, υπολογίζεται πως την επόμενη διετία θα απασχοληθούν σε αυτό περίπου 50 άτομα. Ανάλογα βεβαίως με τις ανάγκες που θα προκύψουν ο συγκεκριμένος αριθμός μπορεί να διαφοροποιηθεί.
Η χώρα μας επελέγη ως έδρα του νέου Center of Excellence λόγω της κομβικής γεωγραφικής της θέσης και των προοπτικών της χώρας στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά και για το υψηλό επίπεδο κατάρτισης του προσωπικού. Σημαντικό ρόλο επίσης διαδραμάτισε το γεγονός ότι το κέντρο logistics της P&G στην Ελλάδα, τις τελευταίες δεκαετίες εμφανίζει εξαιρετικές επιδόσεις, τόσο σε ευρωπαϊκό, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σημειώνεται ότι P&G εξυπηρετεί με τα προϊόντα της περίπου 5 δισ. ανθρώπους και δραστηριοποιείται σε 70 χώρες σε όλο τον κόσμο. Στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει ορισμένα κορυφαία brands μεταξύ των οποίων: Always®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Viakal, Swiffer, Aussie.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις