Πατατάκια, γαριδάκια ή κρουασάν: Ποια σνακ «ψηφίζουν» τα παιδιά
Τι δείχνει η έρευνα της Braincandy που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της PepsiCo Hellas
Ένα πρωτότυπο event πραγματοποιήθηκε στο εργοστάσιο της PepsiCo Hellas στον Άγιο Στέφανο καθώς το Cheetos School άνοιξε τις πόρτες του ξεναγώντας διατροφολόγους, μητέρες και συνεργάτες στις εγκαταστάσεις που παρασκευάζονται τα Cheetos.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, παρουσιάστηκε η έρευνα της Braincandy που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της PepsiCo Hellas το Μάρτιο και Απρίλιο 2023, σε δείγμα 1.000 μαμάδων, σχετικά με τα snacks και τις επιλογές των παιδιών τους μετά την πανδημία της covid-19.
Τα αποτελέσματά της έρευνας έδειξαν:
- Από μια πληθώρα προϊόντων που έχουν καταναλώσει τα παιδιά τον τελευταίο χρόνο (πατατάκια, μπισκότα, κρουασάν, γαριδάκια, ποπ κορν, μπάρες δημητριακών, bake rolls κ.λπ) σε ποσοστό 56% ήταν γαριδάκια, τα οποία καταναλώνουν κυρίως στο σπίτι (71%) και σε πάρτι (67%) τις απογευματινές ώρες (75%).
- Οι βασικοί λόγοι που επιλέγουν τα παιδιά να φάνε γαριδάκια είναι γιατί τα βλέπουν σαν λιχουδιά (69%), αλλά και για την υπέροχη γεύση τους (47%).
- 8 στις 10 μαμάδες δεν γνωρίζουν πώς φτιάχνονται τα Cheetos, με ποσοστό 40% να πιστεύει ότι υφίστανται ειδικές επεξεργασίες και 31% ότι τηγανίζονται σε χαμηλής ποιότητας λάδια.
- Τέλος, 7 στις 10 μαμάδες θεωρούν ότι το βασικό συστατικό από το οποίο φτιάχνονται τα γαριδάκια είναι επεξεργασμένες ύλες (65%), με μόλις το 26% να γνωρίζει ότι φτιάχνονται από καλαμπόκι.
Όπως αναφέρθηκε κατά την παρουσίαση, σύμφωνα με την έρευνα Feeling good: The future of the $1.5 trillion wellness market, της McKinsey το 10% – 13% των ανθρώπων που καταναλώνουν snack στην Ευρώπη, επιλέγουν αυτά με το καλύτερο διατροφικό προφίλ για τους ίδιους και την οικογένειά τους. Οι καταναλωτές στην Ελλάδα δεν γνώριζαν για τα γαριδάκια μέχρι πρόσφατα ούτε τα συστατικά, αλλά ούτε και τον τρόπο παρασκευής τους.
Η κυρία Γιώτα Μουστακάτου, Group Brand Manager Ελλάδας και Κύπρου της PepsiCo Hellas, κατά τη διάρκεια της παρουσίασής της επεσήμανε: «Οι καταναλωτές τελευταία ακολουθούν τη τάση του Better for You στα σνακ τους, με την έννοια πως δίνουν ολοένα και περισσότερη προσοχή στα διατροφικά χαρακτηριστικά και στα συστατικά τους . Στο πλαίσιο αυτό, αναπτύξαμε τα τελευταία χρόνια την επικοινωνιακή καμπάνια “Με τον τρόπο των Cheetos” με σκοπό να ενημερώσουμε τους καταναλωτές, ότι τα Cheetos είναι φτιαγμένα από καλαμπόκι και ψημένα στο φούρνο. Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτά τα χαρακτηριστικά των Cheetos, καθώς δε θα μπορούσαμε να παραλείψουμε την αναφορά στη χαρά που προσφέρουν σε όλα τα μέλη της οικογένειας! Έτσι, δημιουργήσαμε νέα προϊόντα σε μοναδικά σχήματα εμπνευσμένα από κλασσικά παιχνίδια (Τρίλιζα, Πέτρα – Ψαλίδι κ.λπ) για να απολαμβάνει και παράλληλα να παίζει ολόκληρη η οικογένεια μαζί με τα αγαπημένα της Cheetos!»
Ταυτόχρονα, όπως αναφέρθηκε και κατά τη ξενάγηση στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, η PepsiCo Hellas μένει πιστή στον στόχο της για παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας και προσιτές τιμές, αλλά και μεγαλύτερη ενεργειακή εξοικονόμηση. Στο πλαίσιο αυτό, προχώρησε σε περαιτέρω μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος του εργοστασίου και απεξάρτηση από πηγές με αρνητικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Η παραγωγή των snacks της PepsiCo Hellas για το 2022 έγινε με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, εξοικονομώντας 1.358.290 kWh από τα φωτοβολταϊκά που είναι εγκατεστημένα στο εργοστάσιο παραγωγής. Επιπλέον, με τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, στο σύνολο του στόλου πλέον, για την διανομή των προϊόντων της, η PepsiCo Hellas – μείωσε κατά 37,5% την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα (C02).
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις