Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει καταφέρει να κάνει τη διαφορά στο μοντέλο του Franchise
Η ΑΒ Βασιλόπουλος διακρίθηκε ως Be Spoken Franchise στον κορυφαίο θεσμό “Franchise Awards 2022”.
H ΑΒ Βασιλόπουλος ξεχώρισε στα “Franchise Awards 2022”, τον πλέον καταξιωμένο θεσμό του franchising στη χώρα μας, αφού βραβεύτηκε στην κατηγορία Be Spoken Franchise. Η διάκριση αυτή αποτελεί μία ακόμη αναγνώριση για τα 2 επιτυχημένα, καινοτόμα επιχειρηματικά σχήματα που προσφέρει σε κάθε νέο επιχειρηματία – franchisee που θέλει να κάνει το δικό του ξεκίνημα στον κόσμο του επιχειρείν. Και πάντοτε, με σύμμαχό του την εμπειρία, την αξιοπιστία και την ουσιαστική στήριξη μιας μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία αναλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της απαιτούμενης επένδυσης για τη λειτουργία του καταστήματος.
Τόσο τα AB Shop & Go, τα καταστήματα πόλης που βρίσκονται σε κάθε γειτονιά για γρήγορες και εύκολες αγορές, όσο και τα ΑΒ Food Market που λειτουργούν στην περιφέρεια και τη νησιωτική Ελλάδα, αποτελούν μια ελκυστική πρόταση συνεργασίας για όσους επιθυμούν να κάνουν το βήμα που πάντα ονειρεύονταν, ξεκινώντας τη δική τους επιχείρηση. Παράλληλα, προσφέρουν στους πελάτες τη μοναδική αγοραστική εμπειρία ΑΒ, με επιλογές, λύσεις και ιδέες για όλα όσα χρειάζονται.
Ο Wholesale & Affiliate Retail Director της ΑΒ Βασιλόπουλος, Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε υπερήφανοι για τη σημαντική αυτή βράβευση που επιβεβαιώνει ότι σε μια εποχή υψηλών απαιτήσεων και μεγάλων προκλήσεων, η ΑΒ εξακολουθεί να στηρίζει την ελληνική επιχειρηματικότητα και να δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας. Ενισχύουμε, λοιπόν, ακόμη περισσότερο τη στήριξή μας προς τους ανθρώπους που θέλουν να κάνουν το επόμενο βήμα και θέλουν να «το επιχειρήσουν» έχοντας στο πλευρό τους το πιο ισχυρό όνομα και μια απόλυτα εξειδικευμένη ομάδα. Είμαστε εδώ για εκείνους τους νέους επιχειρηματίες που έχουν μεράκι, όρεξη και διάθεση να επενδύσουν στον τόπο τους, και μαζί θα κάνουμε το όνειρό τους πραγματικότητα.».
Το δίκτυο franchise της ΑΒ, που σήμερα αριθμεί 267* καταστήματα πανελλαδικά, μεγαλώνει και διευρύνεται συνεχώς. Εξελίσσεται και προσαρμόζεται, ώστε να ενσωματώνει όλες τις σύγχρονες τάσεις και να κάνει τη διαφορά!
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις