Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας: Τι βάζουν στο καλάθι τους οι καταναλωτές
Τα τρόφιμα εμφανίζουν τη μεγαλύτερη διείσδυση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με μερίδιο 26,8%
Στο 26,3% διαμορφώνεται το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα σούπερ μάρκετ το 11μηνο του 2023 έναντι 25,8% το 2022, σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων Circana.
Τα προϊόντα που παρασκευάζονται από τη βιομηχανία για λογαριασμό των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και φέρουν συνήθως το σήμα τους, συνεχίζουν να κερδίζουν όλο και περισσότερο τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων, καθώς παρά το γεγονός ότι καταγράφουν ανατιμήσεις παραμένουν στις περισσότερες περιπτώσεις φθηνότερα, έναντι των επωνύμων. Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις σε αξία των PL εμφανίζονται αυξημένες κατά 11,6% σε διάστημα ενός έτους ενώ κατά την ίδια περίοδο των αντίστοιχων επώνυμων κατά 8,8%.
Τα τρόφιμα εμφανίζουν τη μεγαλύτερη διείσδυση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με μερίδιο 26,8% ενώ ακολουθούν τα προϊόντα για το σπίτι με 25,6% και τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας με 20,9%, με το ποσοστό των τελευταίων αυξημένο κατά μία ποσοστιαία μονάδα σε σχέση με το 2022.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις