Μειωμένες οι πωλήσεις στα αμνοερίφια αλλά αυξημένες για τα υπόλοιπα κρέατα

Με αρνητικό πρόσημο στις πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων έκλεισε η εορταστική περίοδος του Πάσχα σημειώνοντας τζίρο μειωμένο κατά 5,4%  (24/04/22), σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή εβδομάδα του Πάσχα (2/5/21). Σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ, μπορεί όλες οι προϊοντικές κατηγορίες να σημείωσαν μείωση στις πωλήσεις τους αλλά και πάλι ο συνολικός τζίρος του λιανεμπορίου τροφίμων παρουσιάζεται αυξημένος κατά 12,8% σε σύγκριση με pro-covid εποχή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι κατηγορίες που είδαν μεγαλύτερη πτώση στο τζίρο τους ήταν αυτές των bazaar προϊόντων (-13,5%), καθώς και των προϊόντων για την φροντίδα του νοικοκυριού (-10,7%).  Αξιοσημείωτα είναι και τα στοιχεία που προκύπτουν και στις επιμέρους γεωγραφικές περιοχές καθώς τα στοιχεία δείχνουν πτωτική τάση στα αστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης τα οποία σημείωσαν πτώση τζίρου  -12,7% και -11,1% αντίστοιχα αλλά άνοδο στις πωλήσεις στην περιοχή της Κεντρικής Ελλάδας(+9,3%), αλλά και της Πελοποννήσου (+11,4%).

Πώς κινήθηκαν τα προϊόντα του Πασχαλινού τραπεζιού

Αναφορικά με τα τρόφιμα που βρίσκουμε σε κάθε πασχαλινό τραπέζι η πτώση του συνολικού τζίρου αποτυπώθηκε και στην κατηγορία του κρέατος, με τις πωλήσεις να σημειώνουν συνολική μείωση της τάξης του -1,7%. Τα αμνοερίφια συνολικά, σημείωσαν πτώση κατά -3,4%,  το αρνί κατά -2,6% και το κατσίκι κατά -5.7% ενώ μόνο το πρόβατο αύξησε τις πωλήσεις του κατά 52,4%.  Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις των υπόλοιπων κρεάτων αυξήθηκαν κατά 4,7% αφού οι καταναλωτές φαίνεται να τα προτίμησαν ως μια οικονομικότερη λύση.

Τέλος, όσον αφορά στις λοιπές κατηγορίες των φρέσκων-χύμα προϊόντων, παρατηρήθηκε μια αυξητική τάση για τα πουλερικά και το κοτόπουλο, τα οποία σημείωσαν υψηλότερες πωλήσεις κατά 5.5% και 5.7% αντίστοιχα, ενώ τα λαχανικά παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι για τα οποία καταγράφηκε μια οριακά αυξημένη τάση στο +0,6%, με τις ντομάτες (+11,6%), τα  αγγούρια (+17,2%), αλλά και τα μαρούλια (+33,2%) να συγκρατούν, λόγω ανατιμήσεων, τον συνολικό τζίρο των λαχανικών.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις