Σκρέκας: Αυξήθηκαν οι πωλήσεις των προϊόντων που συμμετέχουν στη «Μόνιμη Μείωση Τιμής»
Ο τζίρος των πρώτων προϊόντων που εντάχθηκαν στην πρωτοβουλία αυξήθηκε κατά 15-20% τις πρώτες 2-3 εβδομάδες σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης
Στα 920 έχουν φτάσει τα προϊόντα που συμμετέχουν έως τώρα στην πρωτοβουλία της «Μόνιμης Μείωσης Τιμής» του υπουργείου Ανάπτυξης.
Όπως σημείωσε ο Κώστας Σκρέκας μιλώντας σε ενημερωτική εκδήλωση του υπουργείου Ανάπτυξης, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών και τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών τα πρώτα διαθέσιμα στοιχεία από μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, δείχνουν πως τα προϊόντα που ήδη εντάχθηκαν από την αρχή στο μέτρο έχουν αυξήσει κατά 15-20% τον τζίρο τους τις πρώτες αυτές 2-3 εβδομάδες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι επιχειρήσεις έχουν περιθώριο έως το τέλος του Νοεμβρίου ώστε να λάβουν μέρος στην πρωτοβουλία και να δεσμευτούν ότι προχωρούν σε μειώσεις τουλάχιστον 5% για χρονικό διάστημα τουλάχιστον 6 μηνών σε προϊόντα τους.
«Οι εταιρείες να σεβαστούν τον νόμο προς όφελος του υγιούς ανταγωνισμού και των καταναλωτών»
Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση των καταναλωτών, αλλά και των εκπροσώπων της αγοράς για τη σωστή εφαρμογή του νομικού πλαισίου των εκπτώσεων, ενόψει των εκπτώσεων της Black Friday, της Cyber Monday, της εορταστικής περιόδου, όπως επίσης και των χειμερινών εκπτώσεων. Ταυτόχρονα παρουσιάστηκε και ο δεκάλογος προστασίας των καταναλωτών, ο οποίος δημιουργήθηκε από τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης ενώ ακολούθησε εποικοδομητικός διάλογος μεταξύ εκπροσώπων της αγοράς, του Υπουργείου Ανάπτυξης, του ΣΕΒ, του ΕΒΕΑ και του ΕΣΑ.
Κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού που απηύθυνε, ο Υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, τόνισε, μεταξύ άλλων: «Είναι αυτονόητο ότι η κυβέρνηση θέλει προσφορές και εκπτώσεις. Οι οποίες όμως να είναι πραγματικές και όχι παραπλανητικές για τον καταναλωτή. Η ελληνική οικονομία βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο. Ο ρυθμός ανάπτυξης είναι 4 και 5 φορές υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, η ανεργία μειώνεται, οι εξαγωγές αυξάνονται όπως και οι άμεσες ξένες επενδύσεις. Ο πληθωρισμός όμως επιμένει. Η προσπάθεια της κυβέρνησης να μειωθούν οι τιμές στα ράφια είναι συνεχόμενη και εντατική.
Οι εταιρείες να σεβαστούν τον νόμο, να αντιληφθούν την κοινωνική ανάγκη για διατήρηση των τιμών σε χαμηλά επίπεδα για δύο λόγους: Πρώτον, γιατί πρέπει να βοηθήσουμε τα νοικοκυριά να έχουν πρόσβαση σε βασικά αγαθά και δεύτερον να διασφαλίσουμε τη βιωσιμότητα των δικών τους επιχειρήσεων. Για τον απλό λόγο ότι αν ο καταναλωτής χάσει την εμπιστοσύνη του στα προϊόντα, αυτό θα έχει αρνητικές συνέπειες και στις πωλήσεις των εταιρειών. Αυτοί οι κανόνες που έχουν μπει, είναι για να λειτουργεί το εμπόριο με όρους ανταγωνισμού προς το συμφέρον και την προστασία του καταναλωτή».
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις