Σούπερ μάρκετ: 3+1 αλλαγές που έφερε η ακρίβεια στις αγοραστικές συνήθειες
Νέες συμπεριφορές από τους καταναλωτές παρατηρούν ο Νίκος Λαβίδας, brand president AB Βασιλόπουλος και ο Κώστας Αντιμησάρης, γενικός επιχειρησιακός διευθυντής του ομίλου Metro
Λιγότερες και συχνότερες αγορές, στροφή στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και μείωση πωλήσεων σε ειδικές κατηγορίες τροφίμων που θεωρούνται ως «πολυτέλεια» είναι μεταξύ των αλλαγών που έφερε η ακρίβεια και οι πληθωριστικές πιέσεις στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.
Τις παραπάνω συμπεριφορές των καταναλωτών επεσήμαναν ο Νίκος Λαβίδας, brand president AB Βασιλόπουλος και ο Κώστας Αντιμησάρης, γενικός επιχειρησιακός διευθυντής του ομίλου Metro (Μy Market) μιλώντας στο συνέδριο «Food Retail Summit 2023».
Παράλληλα ο κ. Ανατιμησάρης σημείωσε επίσης ότι στο πρώτο δεκαπενθήμερο του μηνός υπάρχει καλύτερη ζήτηση ενώ το δεύτερο δεκαπενθήμερο «αρχίζει να δυσκολεύεται ο καταναλωτής». Η ζήτηση επανέρχεται στις 28-29 του μηνός, όταν και καταβάλλονται οι συντάξεις.
Το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας φτάνει πλέον το 20%, επεσήμανε από την πλευρά του ο κ. Λαβίδας με τους καταναλωτές τον τελευταίο χρόνο να αναζητούν οικονομικότερες λύσεις. «Ο καταναλωτής είναι πολύ πιο απαιτητικός. Θέλει γρήγορη εξυπηρέτηση, ζητά εξατομίκευση, κάτι δηλαδή συγκεκριμένα για αυτόν κι εμείς πρέπει να του το προσφέρουμε» συμπλήρωσε μεταξύ άλλων.
Αναζητώντας πιο οικονομικές επιλογές, οι καταναλωτές μειώνουν επίσης τις αγορές προϊόντων που θεωρούν ως «μικροπολυτέλειες και κατηγοριών, όπως είναι για παράδειγμα τα βιολογικά προϊόντα, σύμφωνα με τον κ. Ανατιμησάρη. Τέλος ο ίδιος, επισημαίνει πως παρατηρούνται «μικρότερα καλάθια, με περισσότερες επισκέψεις στο σούπερ μάρκετ» με τους καταναλωτές να επιλέγουν να ψωνίζουν λιγότερες ποσότητες, κάνοντας πιο συχνά αγορές.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις