Σούπερ μάρκετ: Άνοδος τζίρου και τιμών στο πεντάμηνο του έτους
Το μερίδιό της ιδιωτικής ετικέτας φτάνει 17,4% με ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 19,4%
Στο πρώτο πεντάμηνο του 2023 ο τζίρος των σούπερ μάρκετ κατέγραψε αύξηση 9,9% με τις τιμές να αυξάνονται μεσοσταθμικά κατά 9,5%. Ο όγκος των πωλήσεων ήταν οριακά αυξημένος κατά 0,4%.
Σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων Circana κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου ανά κατηγορία προϊόντων καταγράφηκαν: αυξήσεις κατά 13,1% στα προϊόντα για τη φροντίδα του σπιτιού, κατά 9,7% στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής και κατά 9% στα τρόφιμα. Συγκεκριμένα στην κατηγορία των τροφίμων οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών σε ετήσια βάση παρατηρήθηκαν σε γαλακτοκομικά και μαγειρικά συμπληρώματα.
Στις πωλήσεις σε αξία, τη μεγαλύτερη ανάπτυξη σε ετήσια βάση καταγράφουν τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, τα σνακς, τα καθαριστικά και τα γαλακτοκομικά. Σε όγκο αντίστοιχα, τα σνακς και τα είδη προσωπικής υγιεινής.
Την ανοδική της πορεία συνεχίζει παράλληλα η κατηγορία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας εμφανίζοντας ανάπτυξη κατά 19,4% σε ετήσια βάση με το μερίδιό της στο σύνολο των πωλήσεων να φτάνει πλέον το 17,4%.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις