Retail

Σούπερ μάρκετ: Ποιοι προμηθευτές πήραν πίσω τις ανατιμήσεις που είχαν ανακοινωθεί

Σούπερ μάρκετ: Ποιοι προμηθευτές πήραν πίσω τις ανατιμήσεις που είχαν ανακοινωθεί

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο περιθώριο της HORECA ο επικεφαλής του ομίλου Metro Αριστοτέλης Παντελιάδης

Περίπου 8- 10 προμηθευτές των σούπερ μάρκετ προχώρησαν σε ανάκληση των ανατιμήσεων προκειμένου να μην μπουν στο καθεστώς της τρίμηνης  απαγόρευσης προσφορών, σύμφωνα με όσα προβλέπουν τα νέα μέτρα του υπουργείου Ανάπτυξης, όπως ανέφερε μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της HORECA, ο επικεφαλής του ομίλου Metro, Αριστοτέλης Παντελιάδης.

Ανάμεσα στις εταιρείες που ανακάλεσαν ανατιμήσεις οι οποίες είχαν ανακοινωθεί αλλά δεν είχα εφαρμοστεί ακόμα στο ράφι ήταν  η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, η ΙΟΝ, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία καθώς και η Δωδώνη, σε ορισμένους κωδικούς.

Σύμφωνα με τον κ. Παντελιάδη, με την εφαρμογή του εν λόγω μέτρου, σε αναλογία 1 προς 5 – σε επίπεδο κωδικών – ανακλήθηκαν αυξήσεις που είχαν ανακοινωθεί μεν αλλά δεν είχαν τεθεί σε ισχύ. Οι κωδικοί αφορούν σε προϊόντα από συνολικά 8-10 προμηθευτές, όπως εξήγησε.

«Πολύ περισσότερες ανατιμήσεις συνεχίζουν να είναι σε ισχύ, παρά εκείνες που ανακλήθηκαν» σημείωσε πάντως ο κ. Παντελιάδης. Πρόσθεσε ωστόσο ότι συνολικά οι ανατιμήσεις μειώνονται. Σε ό,τι αφορά δε, προϊόντα στα οποία καταγράφονται πλέον σημαντικές μειώσεις στις τιμές, ανέφερε ενδεικτικά τα σπορέλαια, η τιμή των οποίων είχε εκτιναχθεί στις αρχές του πολέμου στη Ουκρανία καθώς και τα εισαγόμενα τυριά από αγελαδινό γάλα.

«Το βασικό είναι να σταματήσουν οι αυξήσεις και να ”διορθωθούν” οι μεγάλες αυξήσεις που έγιναν» υπογράμμισε.

Την ίδια στιγμή τα σούπερ μάρκετ, όπως σημείωσε ο κ. Παντελιάδης, βρίσκονται εν αναμονή των νέων τιμοκαταλόγων από τους προμηθευτές με τα προϊόντα για τα οποία από την 1η Μαρτίου αλλάζει το καθεστώς των προσφορών, σύμφωνα με τα νέα μέτρα του υπουργείου Ανάπτυξης. Yπενθυμίζεται ότι σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων (απορρυπαντικά, καθαριστικά και χλωρίνες, σαμπουάν και conditioner, αφρόλουτρα και σαπούνια, οδοντόκρεμες και βρεφικές πάνες), περιορίζονται κατά 30% οι συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών προς τα σούπερ μάρκετ. Ο στόχος του μέτρου είναι το όφελος που προκύπτει, να μεταφέρεται στον καταναλωτή, με αντίστοιχη μείωση των τιμών στο ράφι.

Διαβάστε επίσης:

Metro Cash & Carry: Σχεδιάζεται μοντέλο μικρότερων καταστημάτων σε νησιά

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu