Τι δείχνει νέα έρευνα της Focus Bari

Το 51% των Ελλήνων καταναλωτών στρέφεται όλο και περισσότερο στην αγορά προϊόντων «1+1 δώρo» στα σούπερ μάρκετ ενώ το 49% προχωρά σε αγορές σε περίοδο εκπτώσεων και προσφορών.

Αυτές είναι δύο από τις βασικότερες καταναλωτικές συμπεριφορές που υιοθετούν οι Έλληνες εν μέσω ακρίβειας όπως προκύπτει από  τη νέα έρευνα της Focus Bari, με τίτλο «Πώς αλλάζει η ακρίβεια τις καταναλωτικές συνήθειες;».

Mεταξύ άλλων το 44% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνει πως επισκέπτεται κατά κύριο λόγο μία αλυσίδα σούπερ μάρκετ και άλλες 2-3 παράλληλα προκειμένου να βρουν τις καλύτερες τιμές ενώ το 21% πως δεν έχει σταθερή αλυσίδα για τις αγορές του. Όλα αυτά στην προσπάθεια να εντοπίσουν τις καλύτερες προσφορές και καλύτερες τιμές.

Σε σημαντικό ποσοστό 47%, σχεδόν ένας στους δύο δηλαδή, έχουν αντικαταστήσει επώνυμα προϊόντα με άλλα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ το 34% συγκρίνει τις τιμές των προϊόντων, είτε online είτε σε φυσικά καταστήματα.

Παράλληλα, το 33% δηλώνει πως προτιμά να κάνει ψώνια σε φθηνότερα ή εκπτωτικά καταστήματα ενώ το 32% χρησιμοποιεί όλο και πιο συχνά κάρτες πόντων. Αξίζει να σημειωθεί ακόμη ότι το 23% των καταναλωτών, επιλέγει να αγοράσει προϊόντα χαμηλότερης ποιότητας, «θυσιάζοντας» ουσιαστικά την ποιότητα έναντι της τιμής.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις