Μέσω πλατφόρμας οι καταναλωτές θα μπορούν να βλέπουν σε πιο από τα κοντινά τους σούπερ μάρκετ πωλούνται πιο φθηνά τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν

Του Δημήτρη Χριστούλια

Μέσω της πλατφόρμας του e-katanalotis, είτε μέσω μιας νέας πλατφόρμας που θα δημιουργηθεί θα δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να βλέπουν σε πιο από τα κοντινά τους σούπερ μάρκετ πωλούνται πιο φθηνά τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν.

Η δυνατότητα αυτή θα δοθεί για τα σούπερ μάρκετ που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα, έτσι ώστε να γίνεται πιο εύκολα και γρήγορα η έρευνα αγοράς για τα φθηνότερα προϊόντα από τους καταναλωτές.

Με αυτόν τον τρόπο εκτιμάται ότι αφενός θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και αφετέρου οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του υπουργείο Ανάπτυξης θα έχουν την δυνατότητα να γνωρίζουν τις μεταβολές των τιμών σε εκατοντάδες προϊόντα σε καθημερινή βάση.

Ουσιαστικά οι ελεγκτικοί μηχανισμοί αποκτούν ακόμη ένα εργαλείο για να πραγματοποιούν πιο στοχευμένους ελέγχους, όταν παρατηρούνται αδικαιολόγητες και μεγάλες μεταβολές στις τιμές των προϊόντων.

Υπενθυμίζεται ότι ήδη μέσα από την πλατφόρμα του e-katanalotis οι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα να βλέπουν που πωλούνται τα πιο φθηνά προϊόντα που διαθέτουν οι αλυσίδες σούπερ
μάρκετ, ωστόσο όμως δεν γνωρίζουν πιο ακριβώς βρίσκεται πιο κοντά τους.

Η λίστα με τα προϊόντα αλλά και ο αριθμός των σούπερ μάρκετ αναμένεται να αυξηθεί
ακόμη περισσότερο το επόμενο διάστημα. Επίσης, στον e-katanalotis αναρτώνται κάθε Τετάρτη τα «καλάθιά του νοικοκυριού» που διαθέτουν αλυσίδες σούπερ μάρκετ και ηλεκτρονικά καταστήματα, καθώς και τα φυλλάδια των προσφορών που διαθέτουν, έτσι ώστε να γνωρίζουν οι καταναλωτές όλες τις προσφορές που κάνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις